۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۶۶۷۷۰۰
استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان:

۱۳ آبان روز بسیج همه ظرفیت‌ها در برابر خصومت‌های آمریکا است

۱۳ آبان روز بسیج همه ظرفیت‌ها در برابر خصومت‌های آمریکا است
خراسان رضوی - حجت اسلام والمسلمین عادلی نیا جوانان را ذخیره ارزشمند در برابر دشمنان دانست و گفت: مشکلات کشور با تکیه به قدرت و توان داخلی حل می شود.

حجت اسلام والمسلمین ابوالفضل عادلی نیا، استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، 13 آبان را روز ملی استکبار جهانی بیان و اظهار کرد: 13 آبان روز بسیج همه ظرفیت های انسانی از دانش آموزان و دانشجویان با نشاط و پرانگیزه و طلاب شجاع است که نعمتی بزرگ و ذخیره ارزشمند در برابر خصومت های نا به حق آمریکا است.

وی اظهار کرد: باتوجه به ظرفیت های موجود بوده است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم آمریکا فرمودند:«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.» و با تکیه به قدرت و توانایی داخلی است که رهبری انقلاب اسلامی فرمودند:«می شود با دفاع مقتدرانه، منع مستدل مذاکره و رونق تولید راه نفوذ و ورود مجدد آمریکا به کشور را سد کرد.»

حجت اسلام والمسلمین عادلی نیا بیان داشت: با تکیه به قدرت و توانایی داخلی است که می توان مشکلات اقتصادی مردم از جمله گرانی، تورم و کم شدن ارزش پول ملی را حل کرد و این در صورتی است که منتظر برجام یا وعده های دروغین اروپاییان نباشیم زیرا دشمنی غرب به ویژه آمریکا از کودتا 28 مرداد تاکنون به طور گرگ صفت استمرار داشته است.

استاد حوزه علمیه گفت: امروز بر اقشار مختلف به ویژه قشر جوان لازم است که دست به هم داده و ضمن رصد شبیخون های فرهنگی، سیاسی و نظامی دشمن، گوش به فرمان ولی زمان داده و قدرت عنکبوتی و ضعیف آمریکا را بیش از این ضعیف تر کنیم که تا الان نیز چنین بوده است./864/ت210/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
مگر ما با مردم آمریکا دشمنی داریم؟ خیر، اگر ما با کسی دشمنی داریم به دلیل روح استکبارى و خوى سلطه‌گرى و ستم‌پیشگى و فرهنگ فاسد، ویرانگر، ضد انسانى و ضد الهى اوست. ما‌ مى‌گوییم حق، هر جا که باشد، باید از آن پیروى و آن را حمایت کرد و باطل، هر جا که باشد، باید با آن مبارزه کرد.
0
0