۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۶۷۷۱۴
در جشن صادقین در لاهور مطرح شد؛

مسلمانان برای مبارزه با توطئه های دشمن هموار آماده باشند

مسلمانان برای مبارزه با توطئه های دشمن هموار آماده باشند
جشن صادقین به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه زنان در سالن همایش مسجد محمدی با حضور دانشجویان دانشگاه های مختلف شهر لاهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، جشن صادقین به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه زنان در سالن همایش مسجد محمدی با حضور دانشجویان دانشگاه های مختلف شهر لاهور برگزار شد.

حجت الاسلام مبارک علی موسوی عضوی ارشد حزب مجلس وحدت پاکستان در سخنرانی خود در این جشن گفت: حل مشکلات امت اسلامی در پیروی از سیره طیبه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است و این برای ما افتخار بزرگی است که ما امت محمدی هستیم. 

وی افزود: متاسفانه امت اسلامی امروز از تعلیمات اسلام، قرآن و پیامبر (ص) دور می شوند و این باعث ذلت و رسوایی مسلمانان شده است. 

وی با بیان اینکه مسلمانان برای بازگشت عزت و اقتدار خود باید به تعلیمات اسلامی عمل کنند گفت: امت اسلامی باید برای بازگشت قدرت و عزت خود به سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم رجوع کنند و عمل به تعلیمات اسلامی تنها راه نجات مسلمانان در دنیا و آخرت است. 

حنا نقوی دبیر مجلس وحدت المسلمین شاخه زنان لاهور حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را حمله به اسلام دانست و افزود: اهانت به پیامبر اسلام (ص) و حمایت از آن توسط رئیس جمهور فرانسه را حمله به اسلام می دانیم و این جنایتی است که مسلمانان هرگز تحمل نخواهند کرد، امت اسلامی برای پاسخ به هر توطئه دشمن آماده باشند.

ارسال نظرات