۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۶۷۷۵۶
امام جمعه خرمشهر:

نباید فریب تغییرات سیاسی غرب را خورد

نباید فریب تغییرات سیاسی غرب را خورد
خوزستان - حجت الاسلام عادلپور گفت: روشی که دول غربی انجام می‌دهند یک مسئله راهبردی نیست و آنها بیشتر تاکتیکهای خود را تغییر می‌دهند؛ نباید فریب این تغییرات سیاسی را خورد.
حجت الاسلام محمدجواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تاکید بر لزوم توجه مسؤولان به ظرفیت‌های داخلی کشور بیان داشت: آنچه که مسؤولان باید به آن توجه کنند تجربه ۴۰ ساله کشور است؛ کشور‌های اروپایی و آمریکا خیرخواه جمهوری اسلامی ایران نیستند؛ اگر مسؤولان این را باور کنند توجهشان به داخل خواهد بود.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه مسؤولان مشاهده کنند کشور‌های وابسته به آمریکا به چه سرنوشتی دچار شده اند و وضعیت آن‌ها بدتر از گذشته شده است در رابطه با باور مسؤولان به توانایی نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور از قبیل ظرفیت‌های انسانی، جغرافیایی، منابع زیرزمینی، رو زمینی، نیرو‌های متخصص، کارآمد، مبتکر و منابع غنی و سرشار کشور موجب عدم وابستگی به غرب می‌شود.

حجت الاسلام عادل پور وظیفه ملت را به جهت حفظ آرمان‌های انقلاب؛ تبعیت محض از رهنمود‌های ولایت فقیه دانست و ادامه داد: ملت در همه زمان‌ها آگاهی و بصیرت خود را نشان داده؛ همه ملت‌ها در معرض خطرند اگر از بصیرت و آگاهی خود غافل شوند ضربه خواهند خورد؛ آنچه که می‌تواند مردم را از آسیب‌های دشمن حفظ کند تبعیت محض از ولایت فقیه است.

وی در پایان با اشاره به تغییرات سیاسی دول غربی و عدم تغییردر نوع نگاه خصمانه آن‌ها به جمهوری اسلامی گفت: روشی که دول غربی انجام می‌دهند یک مسئله راهبردی نیست و آن‌ها بیشتر تاکتیک‌های خود را تغییر می‌دهند؛ دشمنی آن‌ها با جناح و افراد خاصی نیست؛ بلکه با اصل جمهوری اسلامی ایران است؛ نباید فریب این تغییرات سیاسی را خورد./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات