۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۶۶۷۷۷۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

جریان تحریف به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب است

جریان تحریف به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تاریخ انقلاب اسلامی باید به گونه ای به نسل آینده منتقل شود تا دشمن نتواند آن را تحریف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان این که فرهنگ دینی و انقلابی باید به نسل های آینده منتقل شود تا نسل آینده نسبت به این فرهنگ اصیل بیگانه نماند، گفت: هدف شورای فرهنگ عمومی نیز همین است که زمینه‌ انتقال فرهنگ به نسل های بعدی، نهادینه‌سازی آن و مقابله با فرهنگ های کاذب و ناسالم را پیگیری کند.

وی با اشاره به این که متأسفانه در سایه برخی غفلت ها شاهد ترویج ضد فرهنگ ها در جامعه اسلامی هستیم، افزود: باید با نشر و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی، توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمن شبانه روزی در شبکه های مجازی علیه دین و اعتقادات مذهبی مردم به ویژه نسل جوان می تازد، خاطرنشان کرد: تقویت ارزش های دینی و فرهنگ اسلامی ایرانی می تواند بهترین سد در برابر هجمه های فرهنگی دشمن باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی، تشکل های دینی، مردم نهاد و جریان بسیج در ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تأکید کرد و گفت: باید بیش از پیش از ظرفیت های مردمی به ویژه در حوزه جوانان به منظور گسترش فرهنگ و ارزش های دینی بهره گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که یکی از نیازهای روز جامعه اسلامی به ویژه در میان جوانان را بصیرت و شناخت لازم دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های موجود در جهت تقویت بصیرت در جامعه جوان بهره گرفته شود.

وی در ادامه سخنان خود همچنین با اشاره به این که یکی دیگر نیازهای روز جامعه امروز آشنایی با سواد رسانه ای است، تصریح کرد: در شرایطی که دشمن از همه ابزارهای خود در جهت ضربه زدن به دین و انقلاب استفاده می کند، داشتن سواد رسانه ای برای جوانان جامعه بسیارضروری است.

امام جمعه ساری با بیان این که انتقال فرهنگ به نسل آینده مسأله ای ضروری است که باید به آن توجه ویژه شود، ادامه داد: بسترهای لازم به منظور انتقال این فرهنگ باید فراهم شود تا آیندگان در دام فرهنگ های منحط غربی گرفتار نشوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال از بین بردن هویت دینی و انقلابی ملت ایران به ویژه جوانان کشورمان است، تصریح کرد: حفظ و تقویت این هویت اصیل در سایه تقویت ارزش های دینی و انقلابی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی همچنین با گرامیداشت هفته مازندران به گذشته پر افتخار این دیار در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: مازندران گذشته‌اش بسیار با افتخار است و در استقبال از اهل بیت (ع) آنچنان از خود روی خوش نشان دادند که نخستین حکومت شیعه و علوی در منطقه شکل گرفته است.

امام جمعه ساری با بیان این که مردم مازندران نقش مؤثری در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس داشتند، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید برجستگی های این استان بیشتر تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که برجستگی های این استان باید برای نسل های آینده به درستی روایت گری شود، تصریح کرد: جریان تحریف همواره به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که تاریخ انقلاب اسلامی باید به گونه ای به نسل آینده منتقل شود تا دشمن نتواند آن را تحریف کند، بیان داشت: خطر تحریف جدی است و جریان های انقلابی باید مراقب این جریان خطرناک باشند./950/پ210/ب1

ارسال نظرات