۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۶۷۸۲۷
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

مشکلات کشور نتیجه انفعال و بی تفاوتی برخی مسؤولان است

مشکلات کشور نتیجه انفعال و بی تفاوتی برخی مسؤولان است
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: بی تفاوتی و انفعال برخی از مسؤولان و مدیران زمینه ساز وضعیت بد اقتصادی و تشدید آن در جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی امروز در دیدار روحانیون، طلاب و اساتید حوزوی کرمانشاه عنوان کرد: در این شرایط کسی نمی تواند منکر مشکلات اقتصادی، اشتغال و معیشتی در کشور به ویژه استان کرمانشاه باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این مشکلات ریشه ها و عوامل بسیاری دارند که بسیاری از این عوامل بر می گردد به نارسایی ها و کم کاری های داخلی و برخی نیز به مانند تحریم ها ریشه خارجی دارند.

این عالم کرمانشاهی تصریح کرد: البته نباید بگوییم که تحریم ها نقشی در این وضعیت نداشته اند، ولی بی تفاوتی برخی از مسؤولان و مدیران زمینه ساز این وضعیت و تشدید آن در جامعه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی با اشاره به اینکه مردم ایران شایسته بهترین ها هستند، گفت: ملت ایران در طول عمر این انقلاب اسلامی همواره ولایتمداری و وفاداری خود را به نمایش گذاشته اند، از این رو خدمت به این ملت متدین، با بصیرت و انقلابی بر همه ما واجب و ضروری است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از وضعیت منفعل برخی از دولتمردان و مدیران در این شرایط حساس کنونی، عنوان کرد: به فرموده امام راحل؛ مردم ولی نعمتان ما هستند، بنابراین هرگونه خدمت به این مردم نجیب نباید از روی منت باشد.

این عالم کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد بی اطلاع لحظه لحظه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پیگیری و رصد می کنند، در حالی که این افراد آگاه نیستند هر کسی که به عنوان رییس جمهور آمریکا مشخص شود هیچ تفاوتی برای ایران و ایرانی ندارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آمریکایی ها از ابتدای انقلاب و حتی در دوران رژیم پهلوی به کرار نشان داده اند که تنها هدف آنها از ارتباط گیری با کشورهایی به مانند ایران، سوء استفاده از منابع طبیعی و غارت ثروت های خدادادی آنان است، از این رو رییس جمهور آمریکا چه دموکرات باشد و چه جمهوری خواه همگی یک سیاست مشترک دارند و آن هم ضربه زدن به کشورهای اسلامی، مستقل و آزاده است.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در ادامه به توطئه نفوذ در کشور به ویژه در مراکز علمی و فکری اشاره کرد و گفت: دشمنان به خوبی می دانند که نقطه قوت جامعه اسلامی حوزه های علمیه است، بنابراین برای حاشیه سازی در این مراکز و کانون ها دست به هر توطئه خبیثانه ای می زنند و اکنون نمونه های زیادی از آن را می بینیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنابراین روحانیون و طلاب باید با بصیرت افزایی این جریان های نفوذ و جیره خوار تشیع انگلیسی را به خوبی بشناسند و از قوت گرفتن آنها در حوزه های علمیه جلوگیری کنند.

این عالم کرمانشاهی گفت: امام خامنه ای درباره تشیع انگلیسی و سنی آمریکایی و خطرات آن می فرمایند: «به این هم شیعه توجه کند هم سنی. بازی دشمن را نخورند. آن تسننی که آمریکا از آن حمایت کند و آن تشیعی که از مرکز لندن صادر شود به دنیا، اینها مثل هم هستند. هر دو برادران شیطان هستند و هر دو عوامل آمریکا و غرب و استکبار هستند».

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم همانگونه که مقام معظم رهبری عنوان فرمودند که حوزه های علمیه انقلابی بمانند این امر کماکان وجود داشته باشد، زیرا داشتن روحیه انقلابی به مانند سدی محکم و استوار در مقابل جریان های منحرف و فتنه های دشمنان قرار می گیرند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات