۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۶۷۸۲۸
حجت الاسلام فاضلی مطرح کرد؛

حضور طلاب خواهر کرمانشاهی در کنار کادر درمانی برای مبارزه با کرونا

حضور طلاب خواهر کرمانشاهی در کنار کادر درمانی برای مبارزه با کرونا
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: بسیاری از طلاب خواهر کرمانشاه برای حضور در بیمارستان ها در بحث مبارزه با بیماری کرونا اعلام آمادگی کرده اند.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: طلاب خواهر استان کرمانشاه در لبیک به مطالبات و فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام به تشکیل و تقویت گروه های جهادی طلاب خواهر در بحث مبارزه با بیماری کرونا و... کرده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خوشبختانه گروه های جهادی طلاب خواهر استان کرمانشاه در روزهای اخیر با همت و جدیت خوبی وارد میدان شده اند و در بسیاری از بخش های جامعه ورود پیدا کرده اند.

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به تشکیل کارگاه ساخت ماسک توسط طلاب خواهر در کرمانشاه بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و کرمانشاه جمعی از طلاب خواهر این استان با راه اندازی خودجوش کارگاه های تولید ماسک بخشی از نیاز این خطه به ماسک را برطرف کرده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: مواد اولیه برای تولید ماسک توسط طلاب خواهر به وسیله خیرین استان کرمانشاه تامین می شود و ماسک تولید شده نیز به صورت رایگان در اختیار اقشار نیازمند قرار می گیرد.

حجت الاسلام فاضلی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از سوی دیگر بسیاری از طلاب خواهر در مدارس علمیه کرمانشاه برای حضور در بیمارستانها و کمک به کادر درمانی و پزشکی در بحث مبارزه با بیماری کرونا اعلام آمادگی کرده اند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه تاکید کرد: این تعداد طلاب که قصد حضور جهادی در بیمارستان های استان کرمانشاه را دارند توسط دانشگاه علوم پزشکی آموزش های لازم را فرا گرفته اند و ان شاء الله با تعامل و همکاری بسیج و نهاد رهبری در دانشگاه ها به این مراکز درمانی اعزام می شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه شاهد تلاش جهادگونه طلاب خواهر استان کرمانشاه در بحث حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در این برهه حساس تاریخی از کشور هستیم.

حجت الاسلام فاضلی در پایان سخنان خود گفت: تشکیل گروه های جهادی طلاب در کشور و به ویژه استان کرمانشاه نشان داد که قشر روحانی و طلبه هرگز از جامعه به دور نبوده، بلکه خود را بخشی از بدنه اجتماع می داند./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات