۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۶۷۸۵۹

توزیع ۵هزار بسته معیشتی نیروی دریایی سپاه

توزیع ۵هزار بسته معیشتی نیروی دریایی سپاه
۵هزار بسته معیشتی در بزرگترین مرحله کمک‌های مؤمنانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در راستای اجرای کمک‌های مؤمنانه در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا و به‌منظور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدّ ظلّه العالی) و یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اسلامی در جنوب کشور،  با حضور سرلشکر سلامی فرمانده‌کل سپاه و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، 5هزار بسته معیشتی بین نیازمندان جنوب کشور توزیع شد.

بر اساس این گزارش، نیروی دریایی سپاه در این مرحله از اجرا و توزیع کمک‌های مؤمنانه این بسته‌های معیشتی را برای رفع نیاز محرومین و نیازمندان، به استان‌های فارس، هرمزگان، خوزستان، بوشهر و جنوب استان سیستان و بلوچستان ارسال کرد.

 دریادار تنگسیری  در این باره  گفت: در این سری کمک‌های مؤمنانه  و لبیک به فرمان حضرت امام خامنه‌ای  در نیروی دریای سپاه، با 5هزار بسته‌ای  که امروز توزیع می‌شود و  35هزار بسته‌ای که  قبلاً به مردم عزیزمان و کسانی که بر اثر این بیماری منحوس شغل و کار خودشان را از دست داده‌اند داده شده است، به 40هزار بسته خواهد رسید که تا پایان امسال ان‌شاءالله به 45هزار بسته خواهد رسید.

این 5هزار بسته شامل 10 کیلو برنج، روغن، گوشت مرغ و بوقلمون به‌ارزش 500هزار تومان  از محل صرفه‌جویی‌های برنامه‌ای نیروی دریایی سپاه تهیه شده است.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات