۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۶۷۸۶۲
مبلغ هندی:

وضعیت موجود آمریکا نتیجه سیاست های استعمارگرانه آنان است

وضعیت موجود آمریکا نتیجه سیاست های استعمارگرانه آنان است
محقق و مبلغ هندی با اشاره به وضعیت موجود امریکا، گفت: آمریکی ها گودالی که برای دیگران کنده بودند الان خودشان در آن افتاده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید سلمان عابدی محقق و مبلغ هندی در سخنان خود وضعیت موجود آمریکا را نتیجه سیاست های استعمارگرانه آنان دانست تاکید کرد: آمریکی ها گودالی که برای دیگران کنده بودند الان خودشان در آن افتاده اند.

وی با بیان این که امریکی ها ۱۱ سال پیش در سال ۸۸ هجری شمسی هنگام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، با ادعای دروغین و به بهانه تقلب در انتخابات مردم را به اغتشاشات و فتنه فراخوانده بودند، افزود: الان آمریکا خودش به همین مشکلات درگیر شده و ترامپ دستگاه انتخاباتی را به تقلب متهم می کند؛ کشور امریکا با هرج و مرج روبرو است و طبق اظهارات کارشناسان احتمال جنگ داخلی وجود دارد.

حجت الاسلام عابدی با بیان این که اشتباه میرحسین موسوی این بوده که وی قبل از تمام شدن عملیات شمارش آراء خودش را پیروز انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده بود، گفت: بصیرت سیاسی و رهبریت بی نظیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، آتش فتنه را خاموش کرد و الان آمریکا برای خودش چاره ای بیندیشد که چه طور می خواهد آتش فتنه را مهار کند.

وی گفت: آمریکی ها گودالی که برای دیگران کنده بودند الان خودشان در آن افتاده اند، «فاعتبروا یا اولی الالباب»، عبرت بگیرید ای صاحبان عقل و خرد./988/ت302/ب1

ارسال نظرات