۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۶۷۹۳۵
معاون پژوهش جامعه الزهرا خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به همایش الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی

تمدید مهلت ارسال آثار به همایش الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی
حقانی با اشاره به راه اندازی کمیته امور بانوان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، از تمدید مهلت ارسال آثار به همایش الگوسازی و گفتمان سازی زن و خانواده تراز اسلامی خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ریحانه حقانی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم، همایش «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» به همت کارگروه علمی پژوهشی کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم واقع در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به راه اندازی کمیته امور بانوان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، گفت: جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان مؤسسه علمی حوزوی بانوان، مسئولیت علمی کمیته امور بانوان کنگره شهدای استان قم را به عهده گرفته است.

حقانی همچنین به تشکیل دبیرخانه کارگروه علمی پژوهشی کمیته امور بانوان این کنگره اشاره کرد و افزود: این دبیرخانه پیرو ابلاغ مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و در راستای تولید آثار فاخر علمی در حوزه دفاع مقدس و شهدا که از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی است، فعالیت خود را از تابستان سال جاری آغاز کرد.

مسئول کارگروه علمی پژوهشی کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم تصریح کرد: در راستای برگزاری این کنگره، فراخوان مقاله با محوریت «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» از سوی این کارگروه اعلام شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال مقاله به این همایش تا ۳۰ آذر تمدید شد، افزود: پژوهشگران می‌توانند با توجه به محورهای این همایش، آثار خود را به دبیرخانه این کارگروه علمی پژوهشی واقع در جامعه الزهرا علیهاالسلام، ساختمان شهید بهشتی، دفتر بسیج و یا به شناسه @mf_tabesh در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

حقانی به محورهای این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: این همایش با محوریت بزرگداشت مقام فاخر بانوان شهیده استان قم برگزار می‌شود و دارای ۶ محور اصلی «مبانی، اصول، اهداف و کارکردهای ایثار و مقاومت»، «بانوان و فرهنگ ایثار»، «بانوان و انقلاب اسلامی»، «بانوان و گفتمان‌سازی الگوی تربیتی و مدیریت راهبردی انقلابی»، «سبک زندگی و خانواده تراز اسلامی» و «ایثار، مقاومت، جهاد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» است.

گفتنی است؛ کارگروه پژوهشی کنگره بانوان شهید استان قم در پیام رسان ایتا با شناسه https://eitaa.com/shahideh_qom فعالیت دارد.

پژوهشگران جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۷۶ و یا ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۹۳ تماس بگیرند./1324/د102/ب1

ارسال نظرات