۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۶۷۹۴۷
نماینده مجلس با تأکید بر عدم تغییر سیاست های نظام درقبال آمریکا:

گره زدن سرنوشت کشور به انتخابات آمریکا نشانه بی برنامگی دولتمردان است

گره زدن سرنوشت کشور به انتخابات آمریکا نشانه بی برنامگی دولتمردان است
حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه سیاست‌های نظام در قبال آمریکا تغییر نخواهد کرد، گفت: گره زدن سرنوشت کشور به انتخابات آمریکا نشانه بی برنامگی دولتمردان در حل مشکلات است.

حجت الاسلام حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌­وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین سخنان رهبر انقلاب مبنی بر عدم تاثیر نتیجه انتخابات در سیاست جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا در ضدیت و دشمنی با نظام اسلامی ایران مشترک و توافق دیدگاه دارند.

وی بیان کرد: دو حزب آمریکا برای از بین بردن نظام اسلامی ایران در هدف مشترک و در راه و شیوه اجرایی متفاوت هستند؛ دموکرات ها به وسیله فریبکاری و حقه بازی و جمهوری خواهان نیز از طریق زورگویی و فشار حداکثری درصدد فروپاشی ایران هستند.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه هیچ زمانی سیاست های کلی نظام در قبال آمریکا تغییر نخواهد کرد، گفت: سیاست های نظام اسلامی ایران در قبال امریکا فرقی ندارد که رییس جمهور امریکا از حزب جمهوری خواه یا دموکرات انتخاب شود.

نماینده مجلس با بیان اینکه گره زدن سرنوشت کشور به انتخابات آمریکا نشانه بی برنامگی دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم است، ابراز کرد: وقتی سیاست های دولتمردان برای حل مشکلات و معیشت مردم با شکست مواجه می شود و برنامه تازه ای برای حل معضلات ارائه نمی دهند، برای توجیه این مسائل دست به فرافکنی و فریبکاری خواهند زد و مشکلات داخلی را به خارج و انتخابات امریکا گره می زنند تا از این اوضاع فضاحت باری که برای کشور به وجود آورده اند، نجات یابند.

وی به تبیین نشانه های افول آمریکا در عرصه های مختلف پرداخت و گفت: قدرت آمریکا در سه مسأله اقتصادی حاکمیت دلار بر اقتصاد جهان و قدرت نظامی خلاصه می شود؛ اما امروز اقتصاد قدرتمند چین با اقتصاد امریکا در جهان به رقابت پرداخته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در این زمان شاهد کاهش ارزش روزانه دلار در برابر طلا مواجه هستیم؛ به طوری کل 1971 ارزش هر اونس طلا 35 دلار بوده و الان یک انس طلا بیش از دو هزار دلار است، یعنی ارزش دلار بیش از ده ها برابر کاسته شده است.

حجت الاسلام میرزایی ابراز داشت: وجود تبعیض ها، بی عدالتی و ایجاد فاصله شکاف طبقاتی در داخل آمریکا، همگی از نشانه های افول قدرت و سیاست های خارجی و داخلی آمریکا در جهان است./998/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
هارت و پورت نکنید اقدامی برای مقابله با مشکلات انجام دهید
تا کی میخواین پشت میکروفن ...کنید
0
0