۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۶۸۰۰۲
امام جمعه اندیکا:

مسؤولان نگاه خود را به توان ظرفیت های داخلی معطوف کنند

مسؤولان نگاه خود را به توان ظرفیت های داخلی معطوف کنند
حجت الاسلام موسوی گفت: مسؤولان موظفند در راستای بیانات مقام معظم رهبری و شعار‌های ابلاغ شده سالانه ایشان در رابطه با اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، امام جمعه اندیکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نگاه به ظرفیت داخلی بیان داشت: مسؤولان موظفند در راستای بیانات مقام معظم رهبری و شعار‌های ابلاغ شده سالانه ایشان در رابطه با اقتصاد مقاومتی گام بردارند و نگاه خود را به ظرفیت‌های داخلی کشور معطوف کنند.

امام جمعه اندیکا در رابطه با لزوم به کارگیری نیرو‌های تحصیل کرده در کشور عنوان داشت: استفاده از نیرو‌های جوان و تحصیل کرده در کنار ظرفیت‌های داخلی می‌تواند وابستگی به خارج را به حداقل برساند.

 حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه نباید اقتصاد کشور به خارج به گونه‌ای وابسته شود که استکبار جهانی یا تحریم ها آن را متزلزل کند، تصریح کرد: در خصوص ارتباط با سایر کشور‌ها مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند، اما به گونه‌ای که وابستگی  وجود نداشته باشد.

 وی با اشاره به انتخاب ده ساله شعار‌های اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب با این عمل خود به دنبال گفتمان سازی است، مردم باید با حمایت از کالا‌های داخلی راه درست را انتخاب نمایند، زیرا این کار موجب کاهش وابستگی اقتصادی به غرب خواهد شد.

امام جمعه اندیکا در پایان به تغییرات سیاسی غرب اشاره کرد و گفت: در این زمینه بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، ما سیاست خاص خود را که همان مبارزه با استکبار است را دنبال می‌کنیم. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات