۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۶۶۸۰۶۲
به مناسبت هفته کتابخوانی؛

برندگان مسابقه کتاب خوانی خبرگزاری رسا مشخص شدند

برندگان مسابقه کتاب خوانی خبرگزاری رسا مشخص شدند
به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برندگان مسابقه کتاب خوانی خبرگزاری رسا مشخص شده و به قید قرعه جوایز این مسابقه تقدیم آنان شد.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برندگان مسابقه کتاب خوانی خبرگزاری رسا مشخص شده و به قید قرعه جوایز این مسابقه تقدیم آنان شد.

این مسابقه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری انتشارات شهید کاظمی برگزار شد.

کتاب در نظر گرفته شده برای این مسابقه، کتاب «مربع‌های قرمز» خاطرات حاج حسین یکتا است که به قلم زینب عرفانیان از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده  و خاطرات راوی از دوران کودکی تا پایان دفاع مقدس را روایت می‌کند.

چندی پیش تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این اثر رونمایی شد. ایشان درباره این اثر فرموده‌اند: «بسیار شیرین و جذاب نوشته شده است. ردپای چانه‌گرمی‌های آقای حاج حسین یکتا در آن آشکار است. ظرافت‌های برخاسته از ذوق و قریحه‌ لطیف که در سراسر کتاب گسترده است، می‌تواند از نویسنده‌ خوش قلم و چیره‌دست کتاب باشد و می‌تواند هم دُرافشانی‌های راوی باشد. نقطه‌ برجسته‌ کتاب، یاد شهیدان و یاد حال و حضور ملکوتی آنان پیش از شهادت است که حقاً بسیار خوب تصویر شده است. ارادت راوی به مرحوم آقای حاج میرزا علی احمدی میانجی هم برای من جالب بود. آن مرحوم را حدود شصت سال به علم و تقوا و ورع می‌شناختم و به من لطف داشت. این کتاب ظاهراً چند روز پیش رونمائی شده است. برای من چندی پیش از این فرستاده بود و تماماً مطالعه شد.»

سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا ضمن تشکر از تمام کسانی که در مسابقه کتاب خوانی خبرگزاری رسا شرکت کردند اسامی افرادی را که در این مسابقه به قید قرعه برنده شدند را به این شرح معرفی می کند.

  1. جناب آقای محمد جواد بهاری
  2. سرکار خانم لیلا سعیدی
  3. سرکار خانم فاطمه ضیائی
  4. جناب آقای علی اصغر خواجه الدین
  5. سرکار خانم فاطمه کفاش

جوایز برندگان این مسابقه به مبلغ 1000000 ریال به حساب برندگان واریز شد./826/

برندگان مسابقه کتاب خوانی خبرگزاری رسا مشخص شد

ارسال نظرات