۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۶۸۱۷۲
تحلیلگر فلسطینی:

تفاوتی بین بایدن و ترامپ نیست

تفاوتی بین بایدن و ترامپ نیست
یک تحلیلگر فلسطینی با اشاره به تحولات مربوط به انتخابات ایالات متحده آمریکا، تأکید کرد: «جو بایدن» خود اذعان کرده است که یک صهیونیست است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «مصطفی الصواف» تحلیلگر مسائل سیاسی سخنانی را در خصوص تحولات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: «جو بایدن» خود به این مسأله اذعان کرده است که یک صهیونیست است.

بر اساس این گزارش، این تحلیلگر فلسطینی در ادامه گفته است: من بر این باورم که بایدن با ترامپ تفاوتی ندارد؛ او نیز همان مسیر رؤسای جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا را در پیش خواهد گرفت.

وی در ادامه تأکید کرده است: بر این اساس نباید منتظر تغییرات چشمگیری در سیاست‌های اصلی و اساسی ایالات متحده آمریکا در دوره ریاست جمهوری بایدن باشیم. بایدن هم به حمایت از رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

پیشتر جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تأکید کرده بود: پیروزی «جو بایدن» تغییر محسوسی در قبال حقوق ملت فلسطین ایجاد نمی‌کند. واقعیت آن است که رئیس جمهور آمریکا چه دموکرات باشد و چه جمهوریخواه، این موضوع تأثیری بر مسأله فلسطین نخواهد داشت.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین یادآور شده بود: بایدن هم به مسیر رؤسای جمهور گذشته از جمله رؤسای جمهور دموکرات آمریکا ادامه خواهد داد؛ بنابراین باید منتظر حمایت مطلق او از رژیم صهیونیستی نیز بود./۹۸۸/

منبع: فلسطین الیوم

ارسال نظرات