۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۶۶۸۰۴۹
شهروندان فلسطینی:

فلسطینیان فرقی میان ترامپ و بایدن نمی بینند

فلسطینیان فرقی میان ترامپ و بایدن نمی بینند
شهروندان فلسطینی معتقدند که بایدن نیز همچون ترامپ مجری خواست و اراده مقامات رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرخبرگزاری رسا، فلسطینیان ساکن کرانه باختری فرقی میان ترامپ و بایدن نمی‌بینند.

شهروندان فلسطینی معتقدند که بایدن نیز همچون ترامپ مجری خواست و اراده مقامات اسرائیل خواهد بود، اما شاید با تاکتیکی متفاوت این کار را انجام دهد.

یک شهروند فلسطینی گفت: تمامی دولت‌های آمریکا و تمامی روسای جمهور آمریکا از سیاستی واحد پیروی کرده و در چارچوب خط قرمز‌هایی مشخص عمل می‌کنند و نمی‌توانند از این خطوط قرمز عبور کنند، آن‌ها همگی به تامین امنیت اسرائیل و برتری اسرائیل در منطقه پایبند هستند.

یک زن فلسطینی گفت: من احساس می‌کنم تغییر رئیس جمهور آمریکا از ترامپ به بایدن تغییر از بدتر به بدتر است. یعنی ترامپ رفته و رئیس جمهوری بدتر جای او را گرفته است، زیرا آن‌ها نهایتا حضور آن‌ها به نفع اسرائیل تمام می‌شود و منافع اسرائیل را در نظر می‌گیرند.

یک فلسطینی دیگر گفت: ترامپ یک رئیس جمهور متهور بود و تصمیم‌های متهورانه و یکباره اتخاذ می‌کرد و طبیعی است که رفتن چنین رئیس جمهوری خوب است.

یک شهروند فلسطینی دیگر گفت: من به عنوان یک فلسطینی معتقدم که سیاست کلی آمریکا واحد است، اما چهره‌ها و تاکتیک‌ها تغییر می‌کند، چه ترامپ بر سر کار باشد یا باید بر سر کار بیاید و یا چهره‌های دیگری باشند برای ما فلسطینی‌ها فرقی نمی‌کند. سیاست آمریکایی‌ها کاملاً روشن است آن‌ها می‌گویند ما قلباً و عملاً از اسرائیل حمایت می‌کنیم و آنچه را که اسرائیل بخواهد انجام می‌دهیم. بایدن هم همان کار‌هایی را انجام می‌دهد که اسرائیل می‌خواهد، اما آن کار‌ها را به صورت زیرمیزی انجام می‌دهد.

یک بانوی فلسطینی گفت: ممکن است تغییر و تحولی که در آمریکا رخ داده است یک تحول فوق العاده در سیاست آمریکا و سازمان ملل متحد تلقی شود، زیرا ترامپ رویکردش کاملاً روشن و صریح بود و مردم آدمی را که صریح و روشن باشد دوست ندارند، اما بایدن آدم تودار و دغلکاری است و ممکن است کار‌هایی را در زیر پرده انجام دهد و از اسرائیل حمایت کند، اما با سیاستی مخفیانه این کار را انجام دهد./۹۸۸/

منبع: ایرنا

ارسال نظرات