۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۶۷۹۰۰
نائب دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

فلسطین و کشمیر از مسائل مهم جهان اسلام است

فلسطین و کشمیر از مسائل مهم جهان اسلام است
نائب دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانس حمایت از مظلومین جهان، مسئله فلسطین و کشمیر را مسئله جهان اسلام دانست و گفت: شعار مرگ بر آمریکا ادامه مرگ بر یزید زمان است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سید ناصر عباس شیرازی نائب دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان و رییس سابق سازمان دانشجویان شیعه پاکستان در «کنفرانس حمایت از مظلومان جهان» که در همایش سالانه سازمان دانشجویان شیعه پاکستان برگزار شد، مسئله فلسطین و کشمیر را مسئله جهان اسلام دانست.

وی با اشاره به دیدگاه بعضی از گروه ها که ما به مسائل و مشکلات جهان اسلام کاری نداشته باشیم و باید به خودمان بپردازیم، با استناد به سخنان مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام، گفت: حمایت از مظلومان و مخالفت با ظالمان و ستگمران وظیفه هر فرد مسلمان است.

شیرازی آمریکا، اسرائیل و دیگر قدرت های استکباری را سرچشه ظلم و ستم در جهان عنوان کرد و ابراز داشت: شعار مرگ بر آمریکا در گوشه و کنار جهان به ویژه در پاکستان ادامه مرگ بر یزید زمان است.

وی با بیان این که مسلمانان سراسر جهان به صورت پیکر واحد اند و حمایت از مسلمانان آزمونی برای همه مسلمانان است افزود: اگر ما به پیامبر اسلام(ص) و آموزه های اسلامی ایمان داریم و خود را مومن می دانیم، باید درد مسلمانان افریقا، فلسطین، کشمیر، سوریه، لبنان و یمن را درک کنیم و به فریاد آنان برسیم.  

نائب دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به این که سیاست های کشورهای غربی همواره دوگانه و بر منافقت استوار بوده است تاکید کرد: از سویی طراحی کاریکاتور توهین آمیز پیامبر اسلام(ص) را مظهر آزادی بیان می دانند و از سوی دیگر انکار هولوکاست را خط قرمز می شمارند و تحقیق کنندگان را زندانی می کنند.

وی افزود: آنان سخن از امنیت و آزادی جهان می گویند اما برای منافع خودشان امنیت افغانستان، سوریه، عراق و یمن را به خطر انداختند و خانه و کاشانه مردم را ویران کردند این نشان از سیاست های دوگانه و منافقانه آنان است./988/

ارسال نظرات