۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۶۸۲۴۴
مسیر گمراهی؛

آیت الله میریونسی: سخنان «کمال حیدری» ریشه در عقاید سکولاریسم دارد

آیت الله میریونسی: سخنان «کمال حیدری» ریشه در عقاید سکولاریسم دارد
کرمانشاه ـ تولیت مدرسه علمیه کنگاور گفت: سخنانی که از زبان کمال حیدری بیرون می آید ریشه در عقاید سکولاریسم دارد.

آیت الله عباس میریونسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان داشت: هر کشوری که به دنبال استقلال باشد از سوی دشمنان مورد انواع هجمه ها قرار می گیرد، خواه این هجمه فرهنگی باشد خواه اعتقادی.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور گفت: از این رو سالیان متمادی است که دستان استعمار و استکبار برای تشویش در افکار و باورهای دینی و اسلامی دسیسه های بسیاری در بین مسلمین راه اندازی کرده اند که ایجاد فرقه و جریان شیرازی ها و جدیدا، اجیر کردن «کمال حیدری» از این دست توطئه هاست.

این عالم کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: اگر سخنانی که کمال حیدری بر زبان می آورد در مسیر اسلام و دیانت است، پس این همه حمایت رسانه های دین ستیز و اسلام ستیز از وی چه معنایی دارد؟!

آیت الله میریونسی با اشاره به اینکه یقینا کمال حیدری به مانند جریان شیرازی ها به استکبار و استبداد متصل هستند، گفت: هویدا شدن چهره جریان شیرازی ها تقریبا تاریخ مصرف آنها را به پایان رسانده است، لذا دشمنان این بار به فکر رو کردن مهره جدیدی همانند کمال حیدری هستند.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون نباید فریب سخنان فریبکارانه این چنین افرادی را بخورند، اظهار داشت: یکی از شگردهای کمال حیدری این است که معمولا در مصاحبه هایش که عمدتا تصویری است تعداد زیادی کتب در اطراف خود جمع می کند و همواره اصرار دارد که گفته های مبهم خود را به این کتاب ها استناد دهد که این یک فریبکاری و رندبازی است.

این عالم کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همینجاست که رهبر انقلاب اسلامی بر انقلابی بودن حوزه های علمیه تاکید دارند، پس با داشتن روحیه انقلابی گری می توان در خنثی کردن توطئه امثال حیدری و شیرازی ها مثمر ثمر باشد.

آیت الله میریونسی با تاکید بر اینکه جلوگیری نکردن از فعالیت افرادی معلوم الحال همانند کمال حیدری می تواند زمینه ساز ظهور دیگر مغرضان دینی باشد، بیان کرد: اکنون مراجع عظام و علما دین به ویژه علما شیعه باید با استدلال و استناد به مستندات دینی گفته ها و سخنان این شیخ کذاب را خنثی کنند.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: سخنانی که از زبان کمال حیدری بیرون می آید ریشه در عقاید سکولاریسم دارد و بی گمان ادامه فعالیت های تبلیغی وی می تواند زیان های بسیاری به ساختار اسلام و دین وارد کند./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
خدا به این عالم از خطه کرمانشاه توفیقات روزافزون دهد.
2
0