۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۶۸۲۷۵
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

تشکیل گروه های تروریستی در جهان اسلام، زاییده افراط و تفریط است

تشکیل گروه های تروریستی در جهان اسلام، زاییده افراط و تفریط است
کرمانشاه - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: «افراط و تفریط»، جهان اسلام را به شدت تهدید می کند و این عامل سبب شکل گیری فرقه های تندرو و بعضا تروریستی در اسلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمان مرادی بعد از ظهر امروز با اعضای دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه با محوریت وحدت و اتحاد بین مذاهب، دیدار کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: وحدت در بین مذاهب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چهره ای خاص در بین مسلمین به خود گرفت.

این عالم اهل سنت با اشاره به توطئه های بی شمار دشمنان برای آسیب رساندن به این انقلاب اسلامی، گفت: در این بین نباید هرگز از نقش بی بدیل و تاثیرگذار امام راحل و نیز مقام معظم رهبری در تقویت وحدت و انسجام در کشورمان و حتی جهان اسلام غافل شویم.

ماموستا مرادی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: یکی از مسایلی که امروز جهان اسلام را به شدت تهدید می کند، موضوع «افراط و تفریط» است و این عامل سبب شکل گیری گروه ها و فرقه های تندرو و بعضا تروریستی در جهان اسلام شده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه حفظ اتحاد و همبستگی را رمز بقا و عزت امت اسلامی دانست و افزود: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین به معنای واقعی وجود داشته باشد جهان اسلام هیچگاه از دشمنان آسیبی نخواهد دید با این وجود باید از اقدام بی شرمانه برخی از سران کشورهای عربی در عادی سازی روابط با کشور کودک کش و دشمن شماره اول جهان اسلام؛ یعنی اسرائیل غاصب ابراز تاسف کرد.

در ادامه این دیدار، دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان ضمن عرض تبریک ایام هفته وحدت و همچنین انتصاب ماموستا مرادی به عنوان امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بر ضرورت حفظ وحدت مسلمین تأکید و از بیانات روشنگرانه ماموستا مرادی درباره اتحاد و انسجام اسلامی تقدیر کرد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات