۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۶۶۸۳۸۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

سخنان دین ستیز «کمال حیدری» به خوراک رسانه های معاند تبدیل می شود

سخنان دین ستیز «کمال حیدری» به خوراک رسانه های معاند تبدیل می شود
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر در مقابل گفتارهای دین ستیز کمال حیدری وضعیت منفعلی به خود بگیریم، بی شک همین سخنان به خوراک رسانه های اسلام ستیز مبدل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی عصر امروز در نشست بصیرتی طلاب و روحانیون شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: خداوند بین انسان و سایر موجودات تفاوت هایی را قرار داده است که این تفاوت ها هم برای ما نشانه قدرت خداوند است و هم یک تذکر.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه گفت: یکی از بارزترین تفاوت های انسان با سایر مخلوقات خداوند، قدرت تعقل، بصیرت و منطق است و این امتیازات باعث شده که انسان به عنوان اشرف مخلوقات شناخته شود.

این عالم کرمانشاهی در ادامه به برخی از مسایل روز کشور اشاره کرد و بیان داشت: ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی بهای بسیار سنگینی برای ابرقدرت های شرق و غرب داشت و همین خود عاملی شد که دشمنان تمام قدرت خود را برای نابودی این انقلاب نوپا بسیج کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه در طول عمر این انقلاب خداوند همواره با ملت ایران بوده است، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی توطئه ها، فتنه ها و دسیسه های دشمنان علیه این ملت و انقلاب وجود داشته و بیش از 4 دهه است که این ملت در مقابل دشمنان مقاومت می کنند که این یک برگ زرین در تاریخ این ملت و انقلاب است.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه با انتقاد از سخنان و مواضع مبهم و البته مغرضانه برخی از خواص در کشور بیان داشت: برخی از خواص بدون هیچ گونه تعقل و اندیشه ای سخنانی بر زبان می آوردند که این سخنان صدها بار خطرناک تر از توطئه سرویس های جاسوسی دشمنان است.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به مواضع اخیر «سیدکمال حیدری» بیان داشت: سخنانی که از زبان این روحانی بیان می شود نه تنها رنگ و بوی اسلامی ندارد، بلکه در لوای کلام وی بوی توطئه و دودستگی به گوش می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در ادامه تصریح کرد: شیخ کمال حیدری با اطمینان خاطری که در سخنان خود دارد، عملا تلاش های 14 قرن فقها و بزرگان دین اسلام به ویژه مذهب حقه شیعه را زیر سؤال می برد که باید از خود پرسید که آیا این سخنان نوعی تلاش برای تحریف اسلام ناب محمدی (ص) نیست؟!.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید با استدلال محکم دینی در مقابل سخنان بیهوده و دین ستیزانه این افراد قرار بگیریم، گفت: علما و مراجع دینی باید اجازه ندهند اشخاصی که پیشینه آنان برای همه ملت اسلامی هویدا و مبرهن است با این فراغ بال و طیب خاطر اصول و فروع دین اسلام را به بازیچه بگیرند.

امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان کرد: کلام و سخن شیخ کمال حیدری از بنیان باطل و سفسطه است، ولی مشکل اینجاست که قشر جوان و نوجوان بسیار دیرتر به این حقیقت می رسند، بنابراین مبلغین دینی به ویژه مراجع و علما باید مواضع و اهداف کمال حیدری را برای مومنین آشکار و برملا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان سخنان خود گفت: از سوی دیگر اگر در مقابل گفتارهای نسنجیده و دین ستیز کمال حیدری وضعیت منفعلی به خود بگیریم، بی شک همین سخنان در آینده ای نزدیک به خوراک رسانه های معاند و اسلام ستیز مبدل خواهد شد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات