۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۶۸۵۱۲
آیت الله حیدری:

عاقبت تروریست‌ها چیزی جز اضمحلال و شکست نیست

عاقبت تروریست‌ها چیزی جز اضمحلال و شکست نیست
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عاقبت تروریست ها جز ورشکستگی، اضمحلال و شکست نیست، نیرو‌های سازمان اطلاعاتی و امنیتی باید این دستگیری‌ها را ادامه دهند.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در خصوص حمایت آمریکا و رژیم‌های مرتجع عربی از تجزیه طلبان وگروهک‌های تروریستی بیان داشت: آمریکا و رژیم مرتجع عربی برخلاف قوانین حقوق بشر دست به هر جنایاتی می‌زند، یکی از تاکتیک‌های آن‌ها حمایت از تروریست‌های قاتل در داخل و خارج ایران با نام سلطنت طلب، تجزیه طلب، داعش و ... است.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: همه این‌ها در جهت مشترک اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است؛ این کشور‌ها به خصوص عربستان در حال تقویت این گروهک‌ها است.

 آیت الله حیدری در رابطه با دستگیری عوامل و سرکردگان گروهک‌های تروریستی به دست سربازان گمنام امام زمان (ع) عنوان داشت: زمانی که عوامل وابسته به این کشور‌ها توسط دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شوند، همه‌ زحماتی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی برای پرورش و تجهیز این گروهک‌ها می‌کشند بر باد می‌رود، همچنین ضربه سختی بر پیکره آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی تصریح کرد: این تروریست‌ها در عاقبت چیزی جز ورشکستگی، اضمحلال و شکست در دنیا و آخرت ندارند، امیدواریم نیرو‌های سازمان اطلاعاتی دستگیری‌ها و خنثی سازی توطئه‌ها را ادامه دهند تا دشمنان انقلاب اسلامی نتوانند هیچ غلطی کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به وظایف مردم در خصوص مسؤولان گفت: مسؤولان باید با تمام قدرت از دستگا‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورحمایت کنند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات