۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۶۷۸۵۴
نماینده خبرگان رهبری:

آمریکا هر روز به افول خود نزدیک‌تر می‌شود

آمریکا هر روز به افول خود نزدیک‌تر می‌شود
خوزستان - آیت الله حیدری گفت: کشور ایران با همه مشکلات موجود در حال پیشرفت و فتح قله‌های جدید است و از سوی دیگر آمریکا هر روز به افول خود نزدیک‌تر می‌شود.
آیت الله محسن حیدری آل کثیر، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مسائل داخلی و خارجی بیان داشت: سیاستگذاری جمهوری اسلامی ایران استراتژی ثابتی است و براساس سیاستگذاری امامین انقلاب نهادینه شده که به مردم و همه قوا اطلاق می‌گردد؛ بنابراین این سیاستگذاری‌ها با رفت و آمد افراد تغییر نکرده و روال ثابت خود را در پیش می‌گیرند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در خصوص منع مذاکره هسته‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در سیاستگذاری امکان تغییر تاکتیک وجود دارد به طور مثال مذاکره ممنوع بود، اما در برهه زمانی مقام معظم رهبری به دولت اجازه مذاکره در زمینه پرونده هسته‌ای را تحت عنوان نرمش قهرمانه به دولت داد که پس از خروج آمریکا از برجام این تاکتیک با تغییر به سوی منع مذاکره رو به رو شد.

 آیت الله حیدری با بیان اینکه مردم براساس آموزه‌هایی که از مکتب اسلام، اهل بیت و امامین انقلاب فرا گرفتند، راه خود را پیدا کرده اند عنوان داشت: ملت ایران با گذشت چهل و دو سال از عمر انقلاب با وجود همه وسوسه‌ها که برای تغییر در رویه آن‌ها از سوی دشمنان القاء می‌شد، اما همواره جانانه و بصیرتمندانه با حضور در همه عرصه‌ها مقاومت و پایداری خود را به اثبات رساندند.

این مقام مسؤول اظهار داشت: نگاه اصلی و عمده سیاست مداران باید معطوف به پتانسیل و ظرفیت‌های داخلی کشور شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص افول زودهنگام آمریکا و بیان اینکه آمریکا و غرب ثابت کرده تغییرات ایجاد شده هیچ تفاوتی در نگاه خصمانه آن‌ها به ملت ایران ایجاد نخواهد کرد؛ گفت: دو مسئله قطعی است، کشور ایران با همه مشکلات موجود در حال پیشرفت و فتح قله‌های جدید است، از سوی دیگر آمریکا هر روز به افول خود نزدیک‌تر می‌شود.

آیت الله حیدری در پایان با اشاره به وظایف مسؤولان استانی گفت: از مسؤولان استان میخواهیم؛ خواسته‌ها و مطالبات حقیقی مردم را در این شرایط سخت اقتصادی را خوب ملاحظه کنند و آستین همت را برای خدمت مخالصانه به مردم بالا بزنند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات