۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۶۵۵۷۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

اربعین؛ مانور جبهه مقاومت اسلامی

اربعین؛ مانور جبهه مقاومت اسلامی
خوزستان - آیت الله حیدری گفت: پیام‌های اربعین سبب تقویت روحیه امت اسلامی به ویژه جبهه مقاومت و شکست‌های پی در پی دشمنان مقاومت اسلامی شده است.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری مراسمات اربعین طبق نظر ستاد مقابله با کرونا، گفت:  فرمایش مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، ستاد مقابله با کرونا راهپیمایی اربعین را به طور مؤکد ممنوع اعلام کرده است؛ بنابراین مراسمات به صورت انفرادی انجام و منازل به حسینیه تبدیل شوند.
 
متولی مدرسه علمیه الغدیر اهواز با اشاره به تجمعات عزداران در فضای باز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان داشت: اگر تجمعاتی در فضای باز طبق دستورالعمل‌های بهداشتی با فاصله گذاری باشد از آن جهت اشکالی ندارد، تجمعات بدون رعایت موارد بهداشتی مورد تایید نیست؛ بنابراین باید با رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌ها از این وقفه پیش آمده به سلامت عبور کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به دستاورد اربعین برای جهان تشیع بیان داشت: اربعین نماد ایمان است، در سال‌های اخیر حرکت اربعین به صورت مانور جبهه مقاومت اسلامی تلقی می‌شد، بیش از بیست میلیون انسان در یک مدت زمان مشخص در مکانی به نام کربلا جمع می‌شوند این امر پیام‌هایی را برای دنیای بشریت مخابره می‌کند.

وی ادامه داد: این پیام‌ها سبب تقویت روحیه امت اسلامی به خصوص جبهه مقاومت و شکست‌های پی در پی دشمنان مقاومت اسلامی شده، دولت خرافه داعش در هم پیچیده شد، داعشی‌ها و تروریست‌ها در عراق، سوریه و سایر نقاط به سمت نابودی حرکت کردند.

آیت الله حیدری در پایان ناکامی‌های آمریکا و استکبار جهانی را از برکات اربعین خواند و گفت: استکبار جهانی اعلام ورشکستگی کرده همه این پیروزی‌ها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به برکت اربعین بوده و به طور حتم تداوم این حرکت جهانی در آینده هم ابعاد بهتری به خود خواهد گرفت و برکات بیشتری خواهد داشت./۹۴۵۶/ت302/ب1
ارسال نظرات