۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۶۸۵۷۷

نگاهی به تازه های شبکه های مجازی

نگاهی به تازه های شبکه های مجازی
هشت اقدام پایانی دولت برای معیشت و امنیت مردم، آقای نوبخت! بسته رونق اقتصادی دولت پس چه شد؟، شهادت‌هایی که اتفاقی نیست بخشی از تازهای شبکه های مجازی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، محسن زنگنه، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات مجلس برای بهبود وضعیت بورس در توییتر نوشت: کمیسیون بودجه برای رفع ایراد شورای نگهبان در خصوص طرح معیشت، فروش ۳۰ هزار میلیارد از سهام شرکت های پالایشی، صنعتی، بانک ها و بیمه ها را بعنوان منبع معرفی نمود.

این امر ضمن تامین منابع طرح، با دادن سیگنال مثبت دولت به بازار سرمایه، بورس را نیز سبز می کند.

همه شرایط به ظاهر، برای سبز شدن بورس مهیاست.

آنچه نیاز است، بازگشت خوش بینی به سهامداران حقیقی است.

این امر باید توسط دولت ایجاد شود و بهترین اقدام عملی، عرضه سهام با ارزش دولت است.

بازار امروز نیاز به بهبود نگرش دولت به آینده بورس دارد و دولت باید این را در عمل نشان دهد.

 

 


چه کسانی مسببان دلار ۳۰ هزار تومانی هستند؟

سمیه رفیعی، نماینده مجلس درباره گلایه همتی از قالیباف در توییتر نوشت: رئیس بانک مرکزی از رئیس مجلس گلایه کرده است که چرا تصمیمات او را غلط دانسته. معنایش این است که دلار ۳۰ هزار تومانی و نوسانات شدید سکه و ارز ارتباطی به تصمیمات ایشان و مجموعه‌یشان ندارد. خب، شما یک نفر را نام ببرید که ما از ایشان پاسخ بخواهیم. فقط لطفا بایدن و ترامپ نباشد!

 

 


حکایت طلبه‌هایی که به مصاف کرونا رفته‌اند

کانال تلگرامی دامغان نما تصویری از جهادگران عرصه کرونا را منتشر کرد.

پرستار نیستند. مسئول غسالخانه هم نیستند. برای کارشان پولی هم دریافت نمی‌کنند. چهره هایشان زیر ماسک و لباس های پوشیده دیده نمیشود... آری آنها شغلشان چیز دیگریست. طلبه های بسیجی که خالصانه لباس رزم پوشیده اند و مثل زمان جنگ ، شعار حق علیه باطل را اینگونه معنا کرده اند : "من میروم در خط مقدم مبارزه تا حال همشهری هایم خوب باشد."

خسته اند ، دلتنگ اند... جسمشان در این لباس ها عرق ریزان است... روحشان روزانه شاهد درد کشیدن همشهریانشان و چشمانشان شاهد اشک ریختن همراهان بیماران است... بیایید رحمی کنیم. نه به دیگری به خودمان ، به خانواده هایمان‌ ، به شهرمان ، به کشورمان، حال شهرمان خوب نیست. این پاییز هم پای هر برگ درخت، انسان ها زمین میریزند و آرزوهایشان در خاک دفن میشوند... به یکدیگر رحم کنیم تا خداوند نیز به ما رحم کند. اِرحم تُرحم.

 

 

آقای نوبخت! بسته رونق اقتصادی دولت پس چه شد؟

سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس در واکنش به انتقاد نوبخت از مجلس در توییتر نوشت: آقای نوبخت با انتقاد از طرح معیشتی مجلس گفته است که مردم بجای اعانه و یارانه، خواهان رفع تحریم‌ها هستند.

خاطرمان هست آقای روحانی سال ۹۲ میگفت: تحریم‌ها را لغو میکنم و آنچنان رونق اقتصادی ایجاد میشود که مردم اصلا به این ۴۵هزار تومن احتیاج نداشته باشند.

به قول مرحوم گل آقا: پس چی شد؟

 

 


شهادت‌هایی که اتفاقی نیست

محمد مهدی همت پسر شهید همت با انتشار فیلمی از ابومهدی المهندس در توییتی نوشت: دل دریایی را ببینید، این که با هم، در یک زمان و یک مکان، به دست رذل‌ترین‌های زمان خود کشته می‌شوند هیچ اتفاقی نیست... اصلا اتفاقی نیست، چه سردار، چه محافظ، چه راننده، هیچ کدام اتفاقی نیست...

 

 

 

آقای همتی! برای شاهکارهای دولت تدبیر چه پاسخی باید به مردم داد؟

عنابستانی، نماینده مجلس در واکنش به اظهارات همتی  مبنی بر عدم سیاسی کردن بانک مرکزی در توییتر نوشت: جناب آقای همتی؛ چَشم، ما بانک مرکزی را سیاسی نمیکنیم!

اما مردم از ما میپرسند با دولتی که بیشترین تورم تاریخ را درست کرده و ارزش پول ملی را به کمترین کاهش داده و بیشترین مفسد و جاسوس را تحویل کشور داده و معیشت مردم را گروگان امریکا بازی خودش کرده، چه کرده اید؟

شما بگویید چه جوابی بدهیم؟!

 


هشت اقدام پایانی دولت برای معیشت و امنیت مردم

علی دارابی، معاون امور استان‌های صدا و سیما درباره هشت اقدام پایانی دولت برای معیشت و امنیت در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

دولت باید همه توان، امکانات و ظرفیت خود را در خدمت «جان، نان، امنیت» مردم به‌کار گیرد.

دولت در شرایطی نیست که بخواهد با دو قوه دیگر «قهر و ناز» کند و افکار عمومی هم چنین امری را نمی‌پسندد.

 پرهیز از انباشت بدهی: دولتی که دارد می‌رود از نظر قانونی و اخلاقی نباید «زمین سوخته» تحویل دولت بعدی دهد.دولت نباید «خزانه تهی» و «انبار خالی» تحویل دولت بعدی دهد.

 عدم مداخله در انتخابات‌ ۱۴۰۰: گاهی شنیده می‌شود که دولت برای تاثیرگذاری در انتخابات آینده و به‌دست‌گیری قوه‌مجریه و شهرداری‌ها در «سایه» برنامه‌ریزی می‌کند ؟! که امید است صرفاً شایعه باشد و واقعیت نداشته باشد .

«صیانت قانون و اخلاق»: پذیرش نقدهای مشفقانه، داشتن گوش شنوا، برقراری ارتباط با مردم، پرهیز از برچسب زدن و انگ‌زدن به منتقدان و محترم شمردن آنان، اجتناب از ایجاد حاشیه که به کار و خدمت دولتمردان آسیب می‌زند؛ مهم‌ترین انتظارات از دولت است.

 تحرک بخشی به دیپلماسی کشور: در شرایط کرونا که آمدوشدها دشوار شده است اما هیات‌های دیپلماتیک و دستگاه دیپلماسی کشورهای دنیا فعال هستند.

پرهیز از تصمیمات شتاب‌زده: دولت در این ماه‌های پایانی اکیداً باید از تصمیمات بدون مطالعه و بدور از خرد جمعی بشدت خودداری کند .شرایط کشور امکان «اقدامات ریسک‌پذیری و پرهزینه» را ندارد. دولت همان که بر مدار قانون و خدمت به مردم تلاش کند مهم‌ترین کار را کرده است.

 مساله جان، امنیت و سلامت کشور نباید دستخوش تعارف و رودربایستی قرار گیرد. دولت فرماندهی و مدیریت کار را برعهده دارد و همه امکانات و منابع کشور برای هماهنگی در اختیار دولت است؛ در این زمینه هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات