۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۶۸۶۰۱
امام جمعه دزفول:

دامن زدن به مسائل تفرقه برانگیز از دسیسه‌های دشمن است

دامن زدن به مسائل تفرقه برانگیز از دسیسه‌های دشمن است
خوزستان - حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: با وجود تفرقه افکنی و دسیسه دشمنان، تکیه بر وحدت کلمه در طول ۴ دهه عمر انقلاب اسلامی عامل حفظ انقلاب از آسیب و نفوذ دشمن بوده است.
حجت الاسلام محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، وحدت آحاد ملت را از مؤلفه‌های مهم و مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی خواند و بیان داشت: امام خمینی (ره) اسلامیت، دفاع از انقلاب و کشور را به عنوان محور وحدت جمهوری اسلامی ایران قرار داد، همچنین توانست همه قومیت‌ها و اقشار مختلف را زیر پرچم و بیرق نظام جمهوری اسلامی جمع کند تا دست از قومیت گری غلط که منشأ اختلاف است بردارند.

امام جمعه دزفول در رابطه با قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: دشمنان با مشاهده اقتدار و وحدت کلمه میان ملت ایران که عامل اصلی اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی است ترسیدند، بنابراین به اشکال مختلف سعی داشتند با برهم زدن وحدت جمهوری اسلامی استراتژی بزرگ انقلاب اسلامی را از دست ملت بگیرند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه دامن زنی به مسائل قومی اختلاف برانگیز و تفرقه افکنانه از فتنه و دسیسه‌های دشمن است، تصریح کرد: با وجود دسیسه دشمنان، تکیه بر وحدت کلمه در طول ۴ دهه عمر انقلاب اسلامی افزایش یافت و همین عامل سبب حفظ انقلاب از آسیب و نفوذ دشمن شد.

وی با اشاره به ایستادگی اقوام مختلف کشور در طول ۸ سال دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور رنگارنگی از همه قومیت‌ها است که توانسته اند با اخوت، برادری و دوستی در کنار هم زندگی کنند، در ۸ سال دفاع مقدس مشاهده می‌شد که  ملت با انگیزه دفاع از تمامیت ارضی و حفظ ارزش پرچم انقلاب اسلامی در مقابل دشمن ایستادند و اجازه آسیب رساندن به کشور را ندادند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کردند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گره خوردن خون پاک شهدای اقوام مختلف را عامل وحدت جمهوری اسلامی دانست و افزود: در ۸ سال دفاع مقدس همه قومیت‌ها در راه دفاع از کشور به عنوان ید واحد جان فشانی کردند، همین عامل سبب وحدت جمهوری اسلامی و ترس دشمنان است.

امام جمعه دزفول در رابطه با وظیفه مردم در مقابل تفرقه افکنی‌های دشمن ادامه داد: ملت باید با افزایش دانش و آگاهی  در راستای دشمن شناسی، معرفت و بصیرت، بداند دشمن از این تفرقه افکنی‌ها به دنبال چیست؛ پشت حرف‌های قشنگ دشمنان چیزی جز تفرقه، اختلاف و آسیب به مصلحت کشور نیست.

 وی با اشاره به حرکت سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری سرکردگان گروهک‌های تروریستی ابراز داشت: کار بزرگ سربازان گمنام امام زمان (عج) دو پیام مهم را برای دیگران مخابره می‌کند؛ نخست اینکه این حرکت نشانه اقتدار جمهوری اسلامی و  پس از آن بیانگر آن است که جمهوری اسلامی برای حفظ مصالح و وحدت خود با هیچکس تعارف ندارد.

امام جمعه دزفول ادامه داد: همه قومیت‌ها محترمند و هیچ قومی بر دیگر برتری ندارد؛ با تحریک عناصر مفلوک در میان ما، حکام خود فروخته مرتجع منطقه که جز تاج تخت به نام مسلمانی و هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنند و رژیم صهیونیستی سودی نخواهند برد، تا زمانی که وحدت عامل انسجام جمهوری اسلامی است، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

 حجت الاسلام قاضی دزفولی در خصوص مسؤولانی که با خیانت به خون پاک شهدا مناصبی را بدون اهلیت اشغال می‌کنند اظهار داشت: این مسؤولان کمک حال دشمنانی هستند؛ که بر طبل اختلاف و تفرقه می‌کوبند؛ بنابراین باید به حسابشان رسیده شود.

امام جمعه دزفول در رابطه با وظایف مسؤولان بیان داشت: مسؤولان اگر منصبی را پذیرفتند، باید با انگیزه به کشور و ملت خدمت کنند و به دنبال مسائل مالی و دنیا پرستی نباشد.

وی در پایان با اشاره به سرنوشت صدام، حسنی مبارک و سایر افرادی که با خدمت به استکبار  جامعه اسلامی را دچار تفرقه می‌کنند، گفت: حکام مرتجع با عبرت از سرنوشت نوکران استکبار به سمت مصلحت و مصالح جمهوری اسلامی بیایند و به آغوش ملت‌های خود برگردند؛ همچنین آل سعود خبیث که خود را غلام حلقه به گوش غرب و آمریکا می‌داند از این ذلت نجات پیدا کند و به آغوش اسلام و ملت خود بازگردد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات