۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۶۸۶۰۲

انتقاد روحانی شیعه پاکستان از گسترش فساد در این کشور

انتقاد روحانی شیعه پاکستان از گسترش فساد در این کشور
سخنگوی مجلس وحدت مسلمین نهاد بزرگ روحانیون شیعه پاکستان از گسترش فساد به ویژه فساد اخلاقی در کشور به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود علی دومکی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان خطاب به علما، روحانیون، رهبران دینی، فعالان فرهنگی، رسانه، دولت و قوه قضائیه پاکستان گفت: جلوی گسترش فساد اجتماعی را در کشور بگیرند.

وی با بیان این که فاجعه منطقه کاشمور ادامه فجایع غم انگیز در دیگر مناطق کشور است، تاکید کرد: برای جلوگیری از چنین فجایعی، اداره آموزش و پرورش، آموزش های اخلاقی و احکام اسلامی را جزو برنامه های درسی پاکستان قرار دهد، از سوی دیگر رسانه ملی هم برای مسائل اخلاقی و اجتماعی برنامه تولید کند.

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان افزود: خوف خداوند و احساس ترس از عواقب گناه مانع فساد اخلاقی و اجتماعی انسان ها می شود، و با نهادینه کردن آموزه های اسلامی در ادارات و جامعه پاکستان می توانیم مانع تکرار فاجعه شبیهه کاشمور باشیم.

وی خطاب به علما، روحانیون، رهبران دینی، فعالان فرهنگی، رسانه، دولت و قوه قضائیه پاکستان گفت: جلوی گسترش فساد اجتماعی در کشور را بگیرند.

لازم به ذکر است که روز گذشته مادر و دختر چھار ساله در منطقه کاشمور پاکستان مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی توسط چندین افراد حیوان صفت قرار گرفتند که خشم سران، رھبران و شخصیت ھای دینی پاکستان را برانگیخت./988/

ارسال نظرات