۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۶۶۸۶۲۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

تفکرات «کمال حیدری» مسموم و از رنگ تفرقه است

تفکرات «کمال حیدری» مسموم و از رنگ تفرقه است
کرمانشاه امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بی گمان اگر امروز در مقابل یاوه گویی های کمال حیدری سکوت پیشه کنیم در فردایی نه چندان دور، صدها «حیدری» در جهان اسلام ظهور می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی عصر امروز در دیدار با جمعی از مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت گرفت، عنوان داشت: حوزه های علمیه با وجود اینکه منبع و مرکز فکری جهان اسلام محسوب می شوند همواره مورد طمع دشمنان و معاندان بوده و هستند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: شما اساتید حوزوی در همه ادوار نقشی بسیار حساس در دفاع از داشته های اسلام و دین داشته اید و امروز با وجود جنگ تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی وظیفه شما چندین برابر شده است.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه برخی از خواص در داخل کشور با سخنان نسنجیده خود زمینه شادی دشمنان دین اسلام و اهل بیت علیهم السلام را فراهم آورده اند، افزود: متاسفانه نابخردی و ساده لوحی برخی از خواص به مانند «کمال حیدری» باعث شده است که شبهات بسیاری در جامعه اسلامی ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه تفکرات کمال حیدری مسموم و از رنگ تفرقه و اسلام ستیزی است، بیان داشت: در بطن کلام و سخن «کمال حیدری» تفرقه، دین ستیزی و بدعتی نوین علیه اسلام راستین دیده می شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه کمال حیدری از رافت و گذشت اسلامی سوءاستفاده می کند، افزود: این فرد معلوم الحال با سوءاستفاده از ملایمت مسؤولان نظام، سخنانی به زبان می آورد که باید آن را تیشه به ریشه اسلام تعبیر کرد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنچه که سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی بیگانه دوست دارند، امروز از زبان «کمال حیدری» بیرون می آید که این یعنی وطن فروشی و دین گریزی.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به توهین های بی پایه و اساس کمال حیدری به اصول و فروع دین، گفت: از همه اساتید و علمای حوزوی می خواهیم که در برابر سخنان سخیفانه و به دور از عقلانیت این روحانی معلوم الحال جبهه گیری مناسب را اتخاذ کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه اظهار کرد: بی گمان اگر امروز در مقابل یاوه گویی های «کمال حیدری» سکوت پیشه کنیم در فردایی نه چندان دور، صدها «حیدری» در جهان اسلام ظهور می کنند.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود گفت: بنابراین با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ضرورت انقلابی بودن حوزه های علمیه از همه شما اساتید درخواست می کنیم که در این زمینه اطلاع رسانی و روشنگری مناسب را انجام دهند تا عرصه بر این افراد دین ستیز تنگ شود./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات