۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۶۸۴۶۲
رییس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت منطقه ۷ کشور:

رسانه ها در برابر افراد مغرضی همانند «کمال حیدری» سکوت نکنند

رسانه ها در برابر افراد مغرضی همانند «کمال حیدری» سکوت نکنند
کرمانشاه - حجت الاسلام درویشی گفت: رسانه ها که در طول عمر این انقلاب همواره پشتیبان نظام بوده اند در برابر افرادی مغرض به مانند «کمال حیدری» سکوت پیشه نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام عباس درویشی عصر امروز در دیدار با جمعی از مدیران مسؤولان و پیشکسوتان رسانه های کرمانشاه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: شما اصحاب رسانه نقش مهمی در تنویر افکار عمومی جامعه دارید تا جایی که یک رسانه می تواند در جامعه امید تزریق کند و یا ناامیدی.

رییس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: از سوی دیگر شما اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مدیران نظام و دولت با مردم و جامعه هستند، بنابراین در انتشار اخبار خود باید امانت داری، حقیقت نگاری و... را مدنظر داشته باشید.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه برخی از افراد رسانه را برای رسیدن به نیات و اغراض خود می دانند، عنوان کرد: با این وجود نباید کتمان کرد که هستند افرادی که برای رسیدن به مطامع شخصی و جناحی خویش اخلاقیات را در رسانه زیرپا می گذارند.

حجت الاسلام درویشی در ادامه سخنان خود به مواضع اخیر «کمال حیدری» اشاره کرد و افزود: در این روزها بسیار از «کمال حیدری» می شنویم، روحانی که با استفاده از برخی خلأها به دنبال عملی کردن بعضی از برنامه های شوم خویش علیه این نظام و انقلاب و ملت است.

رییس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور افزود: کمال حیدری با استفاده از ابزار رسانه ای که در اختیار دارد در حال انتشار برداشت ها و دیدگاه های شخصی و فردی خود از دین مبین اسلام است، البته این دیدگاه ها از منظر هر عقل سلیمی کاملا باطل و پوچ است.

این استاد حوزوی با انتقاد از موضع گیری منفعلانه برخی از مطبوعات و رسانه های کشور در قبال گستاخی های «کمال حیدری» علیه دین و شریعت، گفت: متاسفانه باید اذعان کرد که برخی از رسانه به حدی درگیر سیاسی بازی و جناج بازی شده اند که سهوا یا تعمدا مساله بسیار حساس «کمال حیدری» را به فراموشی سپرده اند.

حجت الاسلام درویشی سکوت در مقابل سخنان و عقاید منحرف «کمال حیدری» را تایید گفته های وی عنوان کرد و بیان داشت: زمانی که ما در برابر گفتار و خطابه های غیرعلمی، دین ستیزانه و هنجارشکنانه شخصی همانند حیدری سکوت کنیم، بی شک در آینده ای نه چندان دور صدها نفر به مانند «سیدکمال حیدری» ظهور خواهند کرد.

رییس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: بنابراین از شما اصحاب قلم که وظیفه مهم و خطیر روشنگری در جامعه را برعهده دارید درخواست می کنیم که نسبت به این تحرکات مغرضان به دین و نظام حساس باشید و اجازه ندهید این انقلاب که حاصل و ثمره خون پاک هزاران شهید است، اینگونه به بازیچه برخی از افراد فریب خورده تبدیل شود.

حجت الاسلام درویشی بیان کرد: سخنانی که وی به بنام دین مطرح می کند برای هر کسی که حتی آشنایی سطحی با اسلام و شریعت دارد به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی در ادامه بیان داشت: جالب اینجاست که وی در برخی از سخنرانی هایی که داشته و دارد به اصول و فروع دین هم ورود پیدا می کند و فتواهایی از خود صادر می کند که بیشتر به یک شوآف شباهت دارد.

رییس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم شما اصحاب رسانه که در طول عمر این انقلاب همواره پشتیبان نظام و اسلام بوده اید کماکان به وظیفه دینی و قانونی خود عمل کنید و در برابر افرادی مغرض به مانند «کمال حیدری» سکوت پیشه نکنید./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات