۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۶۸۶۴۳
مدیر مدرسه علمیه رضویه:

تحصیل در حوزه فرصتی برای نخبه پروری است

تحصیل در حوزه فرصتی برای نخبه پروری است
لرستان - حجت الاسلام نورمحمدی به ظرفیت حوزه های علمیه در پرورش طلاب انقلابی اشاره کرد و گفت: تحصیل در حوزه فرصتی برای نخبه پروری است.

حجت الاسلام مصطفی نورمحمدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کیفیت محوری مهم ترین معیار و ملاک در حوزه بوده و در جذب طلبه در اولویت قرار دارد.

تحصیل ۱۴۶ طلبه در حوزه علمیه رضویه خرم آباد

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با اشاره به تحصیل طلاب این مدرسه علمیه در سطح یک، دو و سه، عنوان کرد: ۱۴۶ طلبه بومی به صورت حضوری در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کلاس های درس حوزه به صورت مجازی دایر است، بیان کرد: اساتید باید تمام توان خود را در انتقال مجازی دروس بکار گیرند تا جلوی افت تحصیلی طلاب گرفته شود.

حجت الاسلام نورمحمدی از پذیرش ۱۳ طلبه جدیدالورود خبر داد و عنوان داشت: این طلاب پذیرفته شده در سال تحصیلی جدید، دارای مدرک دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس هستند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین اساتید در حوزه علمیه رضویه خرم آباد در حال فعالیت هستند و از نظر تعداد اساتید هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد در پایان یادآور شد: ۳۰ طلبه نیز به صورت غیرحضوری در رضویه خرم آباد در سطح دو و سه حوزوی مشغول تحصیل هستند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات