۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۶۸۶۴۴
امام جمعه چمران:

وحدت، بزرگترین نقطه قوت جمهوری اسلامی است

وحدت، بزرگترین نقطه قوت جمهوری اسلامی است
حجت الاسلام عبادی گفت: جوانان موظفند از زیر بار مسؤولیت سنگین انقلاب اسلامی شانه خالی نکنند و ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشند.
حجت الاسلام جاسم عبادی، امام جمعه چمران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در خصوص وحدت و یکپارچگی اقوام جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: به برکت رهبری داهیانه امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی همه ملت ایران زیر چتر ولایت فقیه و بیرق اسلام با یکپارچگی و اتحاد زندگی کردند، این اتحاد را با تقدیم شهدا از همه قومیت‌ها کشور در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند.

امام جمعه چمران با بیان اینکه همه اقوام در دفاع و حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران متحد و یکپارچه اند، عنوان داشت: پس از به رهبری رسیدن مقام معظم رهبری این حرکت با شتاب بیشتری به اوج خود رسید، اقوام ایران زیر نام  و بیرق جمهوری اسلامی عاشقانه وطن خود را دوست دارند، همچنین با حضور در راهپیمایی، انتخابات و هر جایی که رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین فرمان دهد، لبیک گویان وحدت خود را در صحنه‌های مختلف به منصه ظهورمی رسانند.

حجت الاسلام عبادی وحدت اقوام را نقطه قوت جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی ملت ایران به مذاق جریان عبری_عربی، در رأس آن‌ها رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه خوش نمی‌آید سعی دارند این نقطه قوت را به نقطه ضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنند.

وی تبلور وحدت و یکپارچگی جمهوری اسلامی ایران را در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: تبلور یکپارچگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تشییع پیکر پاک و مقدس شهید حاج قاسم سلیمانی بود و مشاهده شد که سران عشایر با بیرق طوایف خود صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.

امام جمعه چمران با اشاره به دستگیری سرکردگان گروهک‌های تروریستی به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: تلاش‌های مذبوهانه مستکبران به وسیله سربازان گمنام امام زمان (عج)  که  فرزندان همین ملت اند، خنثی می‌شود و ادامه مسیر پر شکوه انقلاب اسلامی هموارتر خواهد شد، دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که دسیسه آن‌ها چیزی جز خسران و ضرر سودی نخواهد داشت.

حجت الاسلام عبادی در پایان با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در پیشرفت جمهوری اسلامی گفت: جوانان موظفند از زیر بار مسؤولیت سنگین انقلاب اسلامی شانه خالی نکنند و در مسیر پر پیچ و خم رسیدن به تمدن اسلامی همراه با جمهوری اسلامی ادامه دهنده راه امام و شهدا گرانقدر باشند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات