۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۶۸۶۴۷
امام جمعه لالی:

اولویت مسؤولان باید حل مشکلات مردم باشد

اولویت مسؤولان باید حل مشکلات مردم باشد
خوزستان - حجت الاسلام گرمسیری گفت: مسؤولان باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم  را در اولویت خود قرار دهند.
حجت الاسلام محمد گرمسیری، امام جمعه لالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به توطئه‌های دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون بیان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی پس از انقلاب با ایجاد اختلاف و تفرقه قصد خدشه دار کردن وحدت ملت ایران را داشته است.

امام جمعه لالی در رابطه با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاسته از میان مردم است، هدف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل کشور وحدت و در خارج مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان عالم است.

حجت الاسلام گرمسیری در خصوص تقویت نظام جمهوری اسلامی و مقابله دشمن با فعال کردن گروهک ها‌ی تروریستی و کشور‌های استکباری در جهت آسیب زنی به وحدت ملت ایران افزود: مستکبرین جهان برنمی تابند که نظامی بر خاسته از مردم به مقابله با آن‌ها دست بزند از این رو کشور‌های مرتجع عربی، رژیم اشغالگر صهیونیستی و در رأس آن‌ها آمریکا را فعال می‌کنند که با حرکات پلید خود به مردم آسیب بزنند.

وی ادامه داد: مستکبران فکر می‌کنند با حرکت افراد پلید و خود فروخته گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب به  نتایج خود برسند، درحالی که نتیجه‌ای برای آن‌ها ندارد، اگر این افراد بخواهند با حرکات خود به مردم آسیب بزند جمهوری اسلامی در این راه شهدایی تقدیم خواهد کرد که سبب تقویت نظام اسلامی و مردمی خواهد شد.

امام جمعه لالی حرکت سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری سرکردگان گروهک‌های تروریستی را نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: همین که نیروی مخلص، انقلابی، زحمتکش، بسیجی و گمنام امام زمان (عج) با شاخصه‌های انقلاب اسلامی اهداف نظام را پیاده می‌کنند برای دشمن ضربه و شکست عظیمی است.

حجت الاسلام گرمسیری در خصوص وظیفه مسؤولان در جهت ارتقاء وحدت میان مردم گفت: مسؤولان باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم  را در اولویت خود قرار دهند، همچنین باید خدمتگزاری به ملت و حضور در میان آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت عظیم جوانان انقلابی و با استعداد در کشور گفت: بخش بزرگی از بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان اختصاص داده شده است، بنابراین می‌توان از ظرفیت جوانان با استعداد و خوش فکر جمهوری اسلامی در جهت رفع مشکلات مردم استفاده کرد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات