۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۶۶۸۷۰۱
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال:

جوامع اسلامی در برابر پدیده شوم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هوشیار باشند

جوامع اسلامی در برابر پدیده شوم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هوشیار باشند
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: اگر پایبند به مبانی اسلامی و اسلام ناب محمدی باشیم، دشمنان هیچ خسارت و ضربه ای را نمی توانند به دنیای اسلام وارد کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعرافی صبح امروز در همایش بین المللی «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان های اسلامی» که به همت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در این جلسه از حضرت آیت الله نور همدانی و شخصیت های برجسته حوزوی که برای این اجلاسیه پیام تصویری ارسال کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: همه سعی ما بر این بوده است که با جمعیت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی این محفل و مجلس را تشکیل دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در ادامه بر لزوم هوشیاری جوامع اسلامی در برابر پدیده عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی تأکید و بیان کرد: با عنایات خداوند در آینده ای نزدیک شاهد شکست راهبردهای آمریکا در حمایت از رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی که در مسیر زیاده خواهی از جوامع اسلامی تشکیل شده است، خواهیم بود.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به آیه شریفه «وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ»، تأکید کرد: اگر پایبند به مبانی اسلامی و اسلام ناب محمدی باشیم، دشمنان هیچ خسارت و ضربه ای را نمی توانند به دنیای اسلام وارد کنند./841/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید عارف نوریان
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
برگزاری همایشی در این سطح اقدام سخت و ارزشمندی از سوی مجمع عمومی است.
احسنتم که دشمن شناسی تان را در عمل نشان دادید.
0
0