۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۶۸۶۸۵
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

ارتباط دوستانه سران مرتجع عرب با رژیم صهیونیستی خیانت به نسل آینده است

ارتباط دوستانه سران مرتجع عرب با رژیم صهیونیستی خیانت به نسل آینده است
حجت الاسلام جعفری، اسرائیل غاصب را بدترین دشمن جهان اسلام دانست و گفت: ارتباط دوستانه با اسرائیل خیانت به نسل آینده است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدصادق جعفری دبیر مجلس وحدت مسلمین در کراچی پاکستان، در سخنانی ارتباط دوستانه سران مرتجع عرب با اسرائیل را خیانت به نسل آینده دانست.

وی با بیان این که جنگ با اسرائیل بر سر فلسطین، جنگ برای اراضی فلسطینی نیست بلکه جنگ ارزش ها و جنگ بین حق و باطل است، تاکید کرد: اسرائیل زیر سایه حمایت امریکا می خواهد با همراه کردن سران هم فکر، جبهه خود را تقویت کنند.

این روحانی پاکستانی با تاکید بر این که رژیم غاصب صهیونیستی هرگز دوستدار و خیرخواه جهان اسلام نخواهد بود، افزود: چنانکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام راحل و دیگر مراجع تقلید فرمودند اسرائیل یک غده سرطانی است، پایه های این رژیم بر کشتار و خون مسلمانان بی گناه، بنا نهاده شده است.

وی با بیان این که آن زمان فرارسیده است که جهان اسلام علیه حامیان استکبار جهانی به هر لباسی که باشند موضع جدی بگیرد، ابراز داشت: کشورهایی که درحال عادی سازی روابط با اسرائیل اند، بدانند که خودشان اولین ضربه را از این رژیم خونخوار خواهند خورد.

دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به این که آزادی قدس و فلسطین و نابودی اسرائیل، آرزوی هر مسلمان است، اظهار داشت: سران کشورهای اسلامی باید از خواب غفلت بیدار شوند و به جای تکیه به قدرت پوشالی دولت های استکباری به اتحاد اسلامی تکیه کنند و قبله اول مسلمانان را از چنگ اسرائیل غاصب آزاد کنند.

وی افزود: امریکا قصد دارد اسرائیل را به قدرت منطقه تبدیل کند، اما گروه مقاومت این توطئه را باناکامی روبرو خواهد کرد./988/

ارسال نظرات