۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۶۸۷۴۴

امضای تفاهم نامه همکاری میان مؤسسه آوای توحید و دادگستری قم

امضای تفاهم نامه همکاری میان مؤسسه آوای توحید و دادگستری قم
تفاهم نامه همکاری و پژوهشی میان مؤسسه آوای توحید و دادگستری قم درباره پیشگیری وقوع جرم امضا شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا حیدری مدیریت موسسه آوای توحید، امروز در دفتر سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم‌ در جهت  امضای تفاهم‌نامه دوره های هور و نصر و  ارتباطات با نهاد هاکه قابلیت برگزاری دوره را دارند حضور یافت.

 ابتدا مدیر مؤسسه آوای توحید به بیان گزارش مختصری از فعالیت ها و موفقیت های این مؤسسه علی الخصوص گزارشی از اجرای موفقیت آمیز آزمایشی دوره های تربیتی که برای مخاطبین دادگستری برگزار گردیده، پرداختند.

حجت الاسلام حیدری ابراز کرد: موسسه آوای توحید در حقیقت به دنبال این است که، علوم وحیانی و معرفتی را اجتماعی سازی و کاربردی کند، تا نوع جهان بینی افراد و جامعه را در سطح ملی و بین المللی ارتقا و ساماندهی و توانمندسازی کند و تا هم اکنون با وجود محتواهای معرفتی در گستره ملی و بین المللی با مخاطب بیش از ده هزار نفری، بازخورد و تاثیر پذیری بالایی را داشتیم.

مدیر موسسه آوای توحید اظهار کرد: در دوره اخیر دادگستری نیز با شاهد تاثیرپذیری بالایی بودیم و در صدد ارتقا اولا از جهت  سیستم و زیر ساخت و ثانیا تقویت محتوی فعلی هستیم و انتظاری که موسسه علمی تربیتی آوای توحید از سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دارد اینست که در ایجاد ارتباطات با دیگر نهاد های دولتی جهت برگزاری دوره و توانمند سازی  موسسه را یاری کنند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام یزدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم‌ ضمن نیز با ابراز خوشنودی از همکاری به وجود آمده، گفت: امیدوارند که با عنایت و برکت الهی در ادامه برگزاری طرح هم سربلند و مخلص باشیم.

وی  ضمن تشکر از عملکرد موسسه آوای توحید در اجرای طرح داشت و ابراز امیدواری کرد که در ادامه اجرای طرح اولاً  در سطح دوره ها جهت ارتقاء و پیشرفت حاصل شود تا شاهد تاثیرگذاری هرچه بیشتر در مخاطبین خود باشیم. ثانیاً با تکمیل زیرساخت ها و تجهیز موسسه شاهد برگزاری با کیفیت تر دوره ها باشیم،ثالثا با تغییر سامانه دسترسی مخاطبین به محتوای تربیتی با سهولت صورت بگیرد.

حجت الاسلام یزدی بیان کرد: ثبت بازخوردها و ارائه گزارش کامل از میزان رضایت مخاطبین برای معاونت پیشگیری از اهمیت بالایی برخوردار است و میزان سنجش کیفیت دوره های تربیتی تایید مخاطبین دوره است.

بعد از صحبت های طرفین تفاهم نامه میان مؤسسه آوای توحید و دادگستری قم به امضاء طرفین رسید./998/

ارسال نظرات