۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۶۸۸۲۷

سیدحمیدرضا برقعی و ۵ کتاب شعر جدید برای کودکان

سیدحمیدرضا برقعی و ۵ کتاب شعر جدید برای کودکان
تازه‌ترین آثار سیدحمیدرضا برقعی شاعر مطرح آیینی کشور در قالب شعرکودک همزمان با روز جهانی کودک توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، تازه‌ترین آثار سیدحمیدرضا برقعی شاعر مطرح آیینی کشور در قالب شعرکودک همزمان با روز جهانی کودک توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد. 

بر اساس این گزارش، سیدحمیدرضا برقعی در این سال‌ها توانسته با شعرهای آیینی‌اش سبک جدیدی از شعرگویی و شعرخوانی را توأمان به جامعه ادبی کشور هدیه دهد. برقعی با اشعارش نمِ اشکی را که برآمده از محبت به آل الله است، بر چشمان مخاطب بزرگسال می‌نشاند.

برقعی از مخاطب کودک و نوجوان هم غافل نیست و در تازه‌ترین حرکت خود، مجموعه اشعاری که برای اهل بیت (ع) و برای مخاطب کودک مناسب هستند را به نشر شهید کاظمی سپرده است. اشعار کودکِ سید برقعی همان حال و هوایی را دارند که اشعار بزرگسالش دارند؛ با همان عیار شعرهای دیگر او که از همان احساس و معرفت برآمده‌اند؛ با این تفاوت که زبان کودکانه دارند. معارفی که اگر در جانِ کودک نشینند، امید می‌رود تا سال‌ها همراه او باشند.

تازه‌ترین آثار سید حمیدرضا برقعی شاعر کتاب‌های رقعه، قبله مایل به تو، تحیر و طوفان واژه‌ها در قالب مجموعه ۵ جلدی شعر کودک در قطع خشتی همزمان با روز جهانی کودک توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار می شود.

 

• آن سلام آشنا؛ با محوریت زندگی پیامبراکرم(ص)
• دست‌های مهربان؛ با محوریت زندگی امیرالمومنین(ع)
• مهربان‌تر از مادر؛ با محوریت زندگی حضرت زهرا(س)
• سفره رنگین؛ با محوریت زندگی امام حسن(ع)
• درآغوش پرچم؛ با محوریت زندگی امام حسین(ع)

نشر شهید کاظمی این کتاب‌ها را با تصویرسازی مناسب کودکان و طراحی زیبا در اختیار خانواده‌های علاقه‌مند قرار می‌دهد./826/

 

منبع: فارس
ارسال نظرات