۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۶۸۹۲۳
امام جمعه نکا:

بسیج، آیینه اخلاص جهاد و ولایت مداری است

بسیج، آیینه اخلاص جهاد و ولایت مداری است
مازندران - حجت الاسلام لائینی، بسیجیان را سرباز ولایت و امام زمان(عج) دانست و گفت: سربازی برای ولایت و حضرت ولی عصر(عج)، سند افتخاری برای بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی، امام جمعه نکا امروز در دیدار فرمانده سپاه این شهرستان با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را فراتر از یک مجموعه دانست و گفت: بسیج امروز یک تفکر متعالی است که نظام اسلامی در سایه این تفکر به اوج عزت و اقتدار دست یافته است.

وی، تفکر بسیج را عزت آفرین دانست و با بیان این که در طول چهار دهه اخیر هر گاه مسؤولان ما در مسیر آرمان ها و ارزش های متعالی بسیج حرکت کردند به پیشرفت های بسیاری دست یافتیم، افزود: تفکر بسیج در عمق جان ملت ایران نهادینه شده است.

حجت الاسلام لائینی، بسیج را آیینه اخلاص، تلاش، جهاد، همت، تعامل و همکاری دانست و خاطرنشان کرد: کشور با تکیه بر این نیروی مجاهد و انقلابی در عرصه های مختلف به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کرده است.

امام جمعه نکا با بیان این که بسیج در عرصه ها و صحنه های مختلف خوش درخشیده و کارنامه روشنی از خود به جای گذاشته است، ادامه داد: این نیروی مردمی و انقلابی در همه فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و حوادث، پیشرو است و این یک فاکتور بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، بسیجیان را سرباز ولایت و امام زمان(عج) دانست و خاطرنشان کرد: سربازی برای ولایت و حضرت ولی عصر(عج)، سند افتخاری برای بسیجیان است.

حجت الاسلام لائینی، تقویت بسیج را یک ضرورت مهم برای کشور دانست و با بیان این که باید تقویت بسیج در دستور کار مسؤولان باشد، تصریح کرد: توجه و تقویت این نیروی مجاهد و مخلص به طور حتم آثار و برکات ارزشمندی را برای کشورمان در پی خواهد داشت.

امام جمعه نکا با بیان این که بسیج در عرصه محرومیت زدایی و توجه به نیازمندان بسیار خوش درخشیده است، افزود: حضور بسیجیان در مناطق محروم و دور افتاده و کمک به نیازمندان از یک ارزش بالایی برخوردار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خدمات بسیج به انقلاب، نظام و مردم، همواره خالصانه و بی منت بوده است، خاطرنشان کرد: بسیج در هر حادثه ای پیشگام تر از سایر بخش ها در صحنه حاضر بوده و به خدمات رسانی به مردم پرداخته است.

وی با بیان این که اگر بسیج از نظر مادی و معنوی حمایت شود به طور آثار و برکات آن برای کشور بیشتر خواهد شد، افزود: متأسفانه برخی ها در تلاش هستند این تفکر ارزشمند را در جامعه کمرنگ کنند که باید هوشیار باشیم.

امام جمعه نکا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ولایت مداری تنها به حرف و شعار نیست، گفت: کسی که می تواند ادعا کند در خط امام، شهدا و ولایت است، بسیج و سپاه است./950/

ارسال نظرات