۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۶۸۷۶۹
امام جمعه بابل:

دولت در ماه های پایانی به فکر کسب آبروی از دست رفته خود باشد

دولت در ماه های پایانی به فکر کسب آبروی از دست رفته خود باشد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: دولت در این چند ماه باقیمانده به توانمندی‌های درونی توجه و حداقل آبرویی برای خود کسب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، امام جمعه بابل امروز در خطبه های مجازی نماز جمعه این شهرستان به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رعایت حرمت مسؤولان اشاره کرد و گفت: متأسفانه دولتی ها با سوء استفاده و اطمینان از این که کسی آنها را استیضاح نمی‌کند به جای تعامل با مجلس برای حل مشکلات، به لجبازی روی آورده و در کنار بی تدبیری بر بی‌اخلاقی خود افزوده است.

وی با تأکید بر این که امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به انسجام و ارتباط قلبی مسؤولان نیازمند است، افزود: رمز گذاری از وضعیت نامناسب کنونی جز هم‌دلی چیز دیگری نیست.

امام جمعه بابل در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مهم ترین تدبیری بود که امام خمینی(ره) در آغازین روزهای انقلاب برای حمایت همه جانبه از کشور تدبیر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: به حق نهاد ارزشمند بسیج در طول سال های اخیر از فرمان ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قدردانی و به عالی‌ترین نحو از انقلاب و میهن اسلامی حفاظت کرد.

وی، رکود در فعالیت‌ها، عدم جذب نیروهای جدید، ریزش احتمالی نیروهای قدیمی و عدم جایگزین مناسب را مهم ترین خطری عنوان کرد که این نهاد پربرکت را تهدید می‌کند و ادامه داد: شایسته است مسائل مطرح شده در تداوم حرکت این شجره‌طیبه مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بابل در ادامه سخنان خود به انتخابات آمریکا اشاره کرد و با بیان این که با قطعی شدن تقریبی پیروزی جو بایدن، برخی دولتمردان، اصحاب رسانه و سیاست‌ورزان ساده‌اندیش و فریفته با بزک سازی و بزرگنمایی رییس‌جمهور پیروز برآمده اند، ادامه داد: این افراد از فضای آشفته ابهام، تقلب، تخلف و آشوب درصدد فضاسازی رسانه‌ای و تصویر سازی غلط از راه حل مشکلات اقتصادی کشور، بار دیگر موضوع مذاکره با کدخدا را به عنوان تنها راه برون رفت مطرح و آن را به نام عقلانیت به جامعه ارائه می‌ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند راه حل مشکلات کشور را باید در داخل جستجو کرد، بیان داشت: دولت نیز باید در این چند ماه باقیمانده به توانمندی‌های درونی توجه و حداقل آبرویی برای خود کسب کند.

امام جمعه بابل در پایان افزود: باید در کنار اقدامات تشدیدی برای مهار کرونا در هفته‌های آتی، شایسته است به موضوع دعای عمومی و توجه جامعه به استغفار و استمداد از خدای متعال توجه داشته و با شفاعت و وساطت ائمه معصومین(ع) از خداوند سبحان رفع این بیماری را خواستار بشویم./950/پ210/ب1

ارسال نظرات