۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۶۸۷۵۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیروهای انقلابی نباید سرگرم مسائل کم اهمیت شوند

نیروهای انقلابی نباید سرگرم مسائل کم اهمیت شوند
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: دوستانِ ولایت باید بصیرت، همت و شجاعت داشته باشند و اولویت‌ها را تشخیص دهند تا سرگرم مسائل کم اهمیت نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای هیأت رزمندگان استان با اشاره به جایگاه مهم هیأت رزمندگان در کشور، گفت: وظیفه و عملکرد ویژه این مجموعه جایگاه و اهمیت آن را در جامعه دو چندان کرده است.

وی با بیان این که هیأت رزمندگان نباید یک هیأت در عرض سایر هیأت ها باشد، افزود: باید به گونه ای عمل شود تا سایر هیأت ها عضوی از هیأت جامع رزمندگان باشد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که رزمنده بودن تنها مختص میدان های رزم و حوزه های نظامی نیست، خاطرنشان کرد: عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سلامت، فضای مجازی و همچنین در دفاع از جایگاه ولایت نیز نیازمند رزمنده هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز کشورمان در عرصه اقتصادی و فرهنگی در حال جنگیدن با دشمن است و به رزمنده های تازه نفس نیازمند هستیم، تصریح کرد: همچنین در عرصه سلامت نیز در شرایط فعلی به رزمندگانی برای کمک به جامعه درمانی کشور نیاز داریم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، یکی از وظایف مجموعه های انقلابی و ارزشی را دفاع از انقلاب و ولایت دانست و بیان داشت: دشمن شبانه روزی با تبلیغات دروغین و هجمه های سازمان یافته تلاش می کند تا جایگاه انقلاب و ولایت را تضعیف کند که در این عرصه مهم رزمندگان جبهه انقلاب باید در برابر هجمه های دشمنان بایستند و از انقلاب و ولایت دفاع کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حفظ نیروهای خودی را مسأله مهمی دانست و ادامه داد: اگر رزمنده ای لغزشی داشت باید به او کمک کنیم تا خود را اصلاح کند نه این که با ضربه زدن آن فرد را روانه جبهه دشمن کنیم.

امام جمعه ساری با تأکید بر تقویت جایگاه ولایت در نظام اسلامی، حفظ عمود خیمه ولایت را از اوجب واجبات دانست و تصریح کرد: باید در برابر هجمه‌ها علیه ولایت سینه خود را سپر کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، حفظ ولایت را یکی از مهم ترین وظایف در جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: همه وظیفه دارند تنها در مسیری که ولایت و رهبری تأکید دارد گام بردارند تا شاهد تقویت نظام و انقلاب باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دشمن همه توان خود را علیه ولایت بسیج کرده است، افزود: دوستانِ ولایت باید بصیرت، همت و شجاعت داشته باشند و اولویت‌ها را تشخیص دهند تا سرگرم مسائل کم اهمیت نشوند./950/

ارسال نظرات