۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۶۸۶۸۹
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

شبهه افکنی و تبلیغات دروغین با هدف دور کردن مردم از ارزش های دینی و انقلابی

شبهه افکنی و تبلیغات دروغین با هدف دور کردن مردم از ارزش های دینی و انقلابی
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: دشمن در شرایط امروز جامعه تلاش می کند با ترویج شبهات در فضای مجازی، مردم را از دین و ارزش های انقلاب دور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در ششمین اجلاسیه استانی نماز که با موضوع پیوند خانه، مدرسه، مسجد و نماز برگزار شد، خواندن نماز را یکی از راه های مهم ارتباط با خداوند متعال دانست و گفت: انسان با خواندن نماز، فاصله ها میان خود و خداوند متعال را به حداقل ممکن می رساند.

وی با بیان این که خواندن نماز از جمله بهترین راه های شکرگزاری انسان نسبت به خالق هستی است، افزود: نماز خواندن انسان را از انحراف و وسوسه های شیطانی دور خواهد کرد.

امام جمعه ساری بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی به منظور نشر و ترویج فرهنگ نماز در جامعه تأکید کرد و گفت: فاصله گرفتن از نماز و سایر واجبات دینی، انسان را در معرض وسوسه های شیطانی قرار خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به نقش مؤثر دستگاه تعلیم و تربیت در گسترش فرهنگ نمازخوانی در میان نسل آینده کشورمان تأکید کرد و افزود: باید این واجب دینی با شیوه های مناسب و اثرگذار برای دانش آموزان تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، قهر کردن با نماز را موجب بروز مشکلات و آسیب های بسیاری برای انسان دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه القاء شبهات از سوی دشمنان در فضای مجازی و همچنین دوستان ناباب در فضای حقیقی موجب می شود برخی ها از این فریضه واجب دینی فاصله بگیرند.

امام جمعه ساری بر ضرورت پاسخگویی مستند و مستدل به شبهات مطرح شده از سوی دشمنان در خصوص نماز از سوی متخصصان امور دینی به ویژه روحانیان تأکید کرد و گفت: نباید بگذاریم برخی شبهات دینی موجب تضعیف واجبات دینی ما شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که با بیان این که دشمن در شرایط امروز جامعه که به دلیل شیوع ویروس کرونا با محدودیت هایی همراه است تلاش می کند با ترویج برخی شبهات در فضای مجازی، مردم را از دین و ارزش های انقلاب دور کند، تصریح کرد: فعالان و متولیان این حوزه وظیفه دارند در برابر شبهات و تبلیغات دروغین دشمنان علیه دین و انقلاب بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با بیان این که انسان مؤمن و نماز خوان باید رفتار، اعمال و گفتارش الگویی برای جامعه باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مواقع رفتارهای نادرستی از فرد نماز خوانی سر می زند که آثار نامطلوبی را با خود در جامعه به همراه دارد.

وی با بیان این که رفتار و اعمال یک مسؤول و فرد نماز خوان می تواند آثار مثبت و منفی بسیاری را در جامعه با خود به همراه داشته باشد، گفت: به همین دلیل افراد مسؤول، مؤمن و نماز خوان باید با دقت و وسواس بیشتری رفتار کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که باید حساب نماز را از فرد نماز خوان جدا کنیم، افزود: باید فعل و رفتارِ خلافِ فرد نمازخوان را زیر سؤال برد نه اصل نماز و دین را، که اگر این کار صورت گیرد بزرگترین هنر است./950/پ210/ب1

ارسال نظرات