۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۶۶۸۹۴۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی؛ راه حل مشکلات کشور

روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی؛ راه حل مشکلات کشور
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: تنها با روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی است که می توان بر هر مشکل و سختی فائق آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و بسیجیان استان کرمانشاه که با رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج به عنوان نیرویی مردمی شناخته می شود که همیشه پای کار بوده و هست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: تشکیل بسیج یکی از درایت های بی شمار امام خمینی (ره) بود. ایشان به خوبی به ظرفیت های تشکیل این نیروی مردمی و جهادی آگاهی داشتند و امروز همه به این حقانیت و آینده نگری امام راحل رسیده ایم.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه بسیج یک واژه فراگیر و جامع است، گفت: در هر عرصه ای که لازم بوده و هست، شاهد حضور جهادی نیروهای بسیج بوده ایم که نمونه عینی آن را می توان حضور نیروهای بسیجی در جبهه های حق علیه باطل عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: امروز هم به عینه شاهد تاثیرات بسیج در سطح ملی هستیم، بسیج نیرویی با توان و استعداد بالا و از طرف دیگر نیرویی بی ادعاست و خدمت بی مزد و منت را از آن می بینیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حضور بسیجیان در سال های اخیر وارد مرحله جدیدی شده است، ظهور نخبگان بسیجی می تواند در عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: همچنین بسیج به علت اینکه از دل جامعه و مردم برخاسته است می تواند کارآمدی و راندمان خوبی داشته باشد کما اینکه در جریان امدادرسانی به زلزله زدگان شهرستان سرپل ذهاب نیروهای بسیجی جزو اولین گروه هایی بودند که خود را برای کمک به هم استانی هایمان به مناطق زلزله زده رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج از منظر امام خامنه ای مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بسیج می فرمایند: «عرصه بسیج یک عرصه‌ عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخشهای جغرافیائی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است؛ نه مختص یک عرصه‌ ای دون عرصه‌ دیگری است. در همه‌ جاها، در همه‌ مکانها، زمانها، عرصه‌ها و در همه‌ قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است».

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم که با نگاه بسیجی و جهادی بتوانیم مشکلاتی که اکنون کشور و ملت درگیر آن هستند برطرف شود و بی شک تنها با روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی است که می توان بر هر مشکل و سختی فائق آمد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حامد فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۱
بسیجی را در هفته بسیج باید یاد کرد غیر از آن نه
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
.. با این خبرگزاریتون
0
0