۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۶۹۰۲۷
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

بسیجیان در تمامی عرصه های انقلاب پیش قدم بوده اند

بسیجیان در تمامی عرصه های انقلاب پیش قدم بوده اند
کرمانشاه - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: شما بسیجیان اجازه ندهید که سخنان مغرضان و دشمنان این انقلاب شما را از اهداف عالیه ای که انتخاب کرده اید، دلسرد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمان مرادی امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان کرمانشاه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، عنوان کرد: کرونا وضعیت جامعه ما را به مانند ایام دفاع مقدس نموده است و اینجاست که حضور شما عزیزان به شدت احساس می شود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: علیرغم تبلیغات دشمنان علیه نهاد مردمی و انقلابی بسیج، همواره دیده ایم که بسیجیان در عرصه های ملی پیشقدم بوده اند و برای اثبات این گفته مثال های زیادی داریم.

این عالم اهل سنت کرمانشاه بیان کرد: بسیج یک نیروی مردمی است که امتیاز ویژه و بالای آن روحیه جهادی و انقلابی است، از این رو همواره رسانه های دشمنان در پی تخریب و تحریف این جایگاه بوده و هستند.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد جامع و گسترده است، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بسیج و بسیجی نشان داده که نهادی است در خدمت مردم و اهداف انقلاب، بسیجیان کسانی هستند که اهل عمل اند و گمنامی، و این را باید یک عطیه الهی برای این نظام دانست.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: با این وجود امروز با این شرایط ویژه که بر کشور حاکم است، بسیج می تواند نقش آفرینی کند و با ورود به عرصه های مختلف تاثیرات مثبتی بر جای بگذارد.

وی با اشاره به وجود نخبگان زیاد در بین بسیجیان کشور، عنوان داشت: بسیاری از بسیجیان در کشور به عنوان نخبگان این نظام و انقلاب محسوب می شوند و از ظرفیت های بسیار بالایی برای ارتقا کشور در ابعاد مختلف بهره مند هستند، لذا باید این نخبگان را به خوبی شناسایی کنیم و از آنان در راه اعتلای مملکت بهره ببریم.

ماموستا مرادی افزود: شما بسیجیان بخشی از زندگی و وقت خود را وقف خدمت بی منت به این انقلاب و ملت می کنید که بی شک این کار شما نزد خداوند متعال بی اجر نخواهد ماند، بنابراین در این مسیری که انتخاب کرده اید اجازه ندهید که حرف و سخنان مغرضان و دشمنان این انقلاب شما را از اهداف عالیه ای که انتخاب کرده اید، دلسرد کند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره لزوم بصیرت افزایی در بین بسیجیان گفت: ارتقا بینش سیاسی و انقلابی یک نیاز حیاتی برای بسیج است، بنابراین باید برای رسیدن به این درجه همواره در تلاش باشید./1400/

ارسال نظرات