۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۶۹۰۳۸

جزئیات مراسم تشییع و تدفین مرحوم راستگو

جزئیات مراسم تشییع و تدفین مرحوم راستگو
مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت الاسلام والمسلمین راستگو، چهارم آذرماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو از اساتید فعال در عرصه تربیت مربی دینی کودکان و نوجوانان فردا(سه شنبه چهارم آذرماه) در مشهد مقدس برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، پیکر مطهر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین راستگو عصر امروز پس از تشییع در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و اقامه نماز از سوی آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی به مشهد مقدس منتقل می شود.

پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین راستگو فردا(سه شنبه چهارم آذرماه) ساعت 9 صبح در مشهد مقدس تشییع و در خواجه ربیع به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو از اساتید حوزه علمیه و فعال در زمینه تربیت مربی و کارشناس مسائل دینی به خصوص کودک و نوجوان، روز گذشته در قم درگذشت.

آن مرحوم که یکی از اولین مجریان و کارشناسان مذهبی برنامه های کودک در حوزه کودکان و نوجوانان پس از انقلاب بود در ابتدا بدون لباس طلبگی اقدام به اجرای برنامه می کرد. لحن شیرین او در عین حال اجرای نقاشی با گچ با هر دو دست به طور همزمان با قصه گوئی اش در برنامه از جذابیت های کار او بود که خاطراتی را برای کوکان و نوجوانان و حتی والدینشان در دهه شصت به یادگار گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین راستگو، سال‌ها مدیریت مرکز مربی کودکان در حوزه علمیه و همچنین به مدت ۳۵ سال اجرای برنامه‌های متعدد تلویزیونی برای کودکان را برعهده داشت. او پس از تحصیل علوم حوزوی تا خارج فقه و اصول به فعالیت در زمینه کلاس‌های ویژه کودکان و برپایی اردو پرداخت. ایشان در ده‌ها کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی به اجرای برنامه پرداخته‌است./841/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
خدا رحمتشان کند.
1
0