۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۶۹۱۱۰
از سوی خبرگزاری رسا منتشر می‌شود؛

«تفریحات وارداتی» سقوطی از آسمان!

«تفریحات وارداتی» سقوطی از آسمان!
سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا در نظر دارد با ارائه تحلیل و نظرات صاحب نظران حوزوی ارزیابی دقیقی نسبت به وضعیت فعلی تفریح در پرونده «تفریحات وارداتی» منتشر کند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ایام برای دور شدن مردم از مشغله‌های خود و دانش آموزان از مدارس مهیا است و آمیخته شدن با سبک زندگی آلوده غربی مهیاتر از قبل! با تدبیر فوق العاده برخی مسؤولان لیبرال آموزش، دولت و ادارات با فضای مجازی و الکترونیک همراه شدند و خواسته یا ناخواسته – شما بخوانید خواسته - افراد را به مرحله‌ای از زندگی پَست غربی یعنی زندگی در فضای مجاز که توأمان با پوچی و غفلت است، می‌رساند.

رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب چنان از بلای ترویج سبک زندگی آلوده غربی در جامعه ایران قلم می‌زنند که زیان‌های آن را در مسائل اخلاقی، اقتصادی، دینی و سیاسی جبران ناپذیر می‌دانند و تنها راه جلوگیری و اصلاح مفاسد را جهادی همه‌جانبه و هوشمندانه ذکر می‌کنند. و این یعنی چشم امیدی دوباره به جهاد جوانان برای نابود نشدن و غرق نشدن در منجلاب غرب!

سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا در نظر دارد تا درمورد تفریحات سالم و ناسالم نوجوانان و جوانان جامعه، مدیریت تفریح و معضلات تفریحات اشتباه ورود کند، و با ارائه تحلیل، نظرات و گزارش صاحب نظران حوزوی و دانشگاهی ارزیابی دقیقی نسبت به وضعیت فعلی تفریح در پرونده «تفریحات وارداتی» منتشر کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶
باریک الله
0
0