۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۶۹۱۲۰

کتاب زندگی نامه ۵۷ شهید ورزشکار آذربایجان شرقی رونمایی شد

کتاب زندگی نامه ۵۷ شهید ورزشکار آذربایجان شرقی رونمایی شد
مسئول بسیج ورزشکاران آذربایجان‌شرقی گفت: با حضور مسئولان سپاه عاشورا و مدیرکل ورزش و جوانان، استان از جلد نخست کتاب شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی در هفته بسیج رونمایی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، مسئول بسیج ورزشکاران آذربایجان‌شرقی گفت: با حضور مسئولان سپاه عاشورا و مدیرکل ورزش و جوانان، استان از جلد نخست کتاب شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی در هفته بسیج رونمایی شد.

علیزاده  با اشاره به رونمایی از کتاب «سکوی شهادت» توضیح داد: این اثر به همت بسیج ورزشکاران استان آذربایجان‌شرقی و در مرکز فرهنگی شهدای ورزشکار استان در راستای اهداف فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران تدوین شده است. کتاب «سکوی شهادت» در برگیرنده اطلاعات جامع ۵۷ شهید ورزشکار استان (جلد اول)   از رشته های فوتبال، هنرهای رزمی، بسکتبال، والیبال، کشتی، تنیس روی میز، هندبال، دوچرخه سواری، کوهنوردی، شنا و راگبی است.

وی  خاطرنشان کرد: این کتاب با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  رونمایی شد. کتاب «سکوی شهادت» در مرکز رقومی و آفرینش‌های معاونت فرهنگی سپاه و در مدت چهار ماه تدوین و گردآوری شده و در چاپ نخست با شمارگان ۱۰۰۰جلد کتاب چاپ شده که کار صفحه آرایی آن را مرکز آفرینش‌های بسیج استان و چاپ اعظم عهده دار بودند./826/

ارسال نظرات