۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۶۶۹۱۳۲
دوره تربیت مبلغ جمعیت برگزار می‌شود؛

روز آخر ثبت‌نام «نسل کوثر»

روز آخر ثبت‌نام «نسل کوثر»
مؤسسه اندیشه مسطور قم با همکاری مجمع ملی فعالان جمعیت دوره تربیت مبلغ جمعیت را با عنوان «نسل کوثر» ویژه برادران برگزار می‌کند و فقط تا ۵ آذر برای ثبت نام فرصت باقی است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دوره مقدماتی تربیت مبلغ جمعیت با عنوان «نسل کوثر» ویژه برادران به همت  مؤسسه اندیشه مسطور قم و با همکاری مجمع ملی فعالان جمعیت برگزار می‌شود.

موضوعات این دوره مباحث اقتصادی، پزشکی و سیاسی جمعیت است که با حضور اساتیدی از جمله دکتر علی اکبر محزون، مدیر کل دفتر جمعیت مرکز آمار ایران، دکتر حسین مروتی، کارشناس و پژوهشگر حوزه جمعیت و دکتر خلیل علی محمدزاده، پزشک و رئیس مرکز تحقیقات سیاست گذاری اقتصاد سلامت مورد بررسی  قرار می‌گیرد.

گفتنی است این دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود و برای شرکت در این دوره مدرک تحصیلی سطح یک طلاب برادر، ارزیابی ۱۵۰ واحد درسی طلاب سفیران هدایت، مدرک تحصیلی فوق دیپلم ویژه دانشجویان و فعالان فرهنگی لازم است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در این دوره می‌توانند با آی‌دی andishemastor در پیام رسان ایتا ارتباط بگیرند و توجه داشته باشند که فقط تا پایان امروز فرصت باقی است.

شایان توجه است که هدف از برگزاری این دوره، ارتقای توانمندی مبلغین و فعالان فرهنگی درخصوص جمعیت بیان شده است و در پایان دوره، به شرکت کنندگان گواهی معتبر و جواز شرکت در دوره‌های بالاتر اعطا می‌شود.

 

آ // فوری // روز آخر ثبت‌نام «نسل کوثر»

 

ارسال نظرات