۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۶۹۱۵۳
رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون مطرح کرد؛

اعتراضات نسبت به تشکیل بسیج، حاکی از بی‌اطلاعی از آثار آن بود

اعتراضات نسبت به تشکیل بسیج، حاکی از بی‌اطلاعی از آثار آن بود
حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده گفت: امروز همه دنیا دارند از ثمره شجره طیبه بسیج بهره می‌برند و این در کشورهای اسلامی مشهود است که این از تیزبینی‌ها و دوراندیشی‌های حضرت امام بود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده، رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون در نشست وبیناری «بسیج؛ مقاومت و حوزه انقلابی» با تبریک هفته بسیج در بیان عوامل مؤثر در تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در کشور گفت: عوامل مؤثر بر شکل گیری بسیج که از دور اندیشی های حضرت امام بود و فقط به یک جمله اشاره می‌کنم که در فرمایشات و کلام امام راحل است.

وی ادامه داد: امام راحل بسیج را مصداق آیه «أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ» دانست و امروز ما این تفسیر و این تطبیق امام را به عینه می‌بینیم و می‌چشیم و همه این منطقه و بلکه همه دنیا دارند از ثمره این شجره طیبه بهره می‌برند؛ هم در ایران و هم در کشورهای اسلامی و در جاهای دیگر که این از تیزبینی‌ها و دوراندیشی‌های حضرت امام بود.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با اشاره به اعتراضاتی که در مورد تشکیل سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت اظهار داشت: در آن زمانی که عده‌ای معترض بودند و نمی‌دانستند امام دارد چه کاری انجام می‌دهد و در آینده ثمره این شجره طیبه بیشتر مشخص خواهد شد.

حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده در بیان جایگاه سازمان بسیج اساتید و طلاب عنوان کرد: در یک جمله جایگاه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون این است که امامت اقشار را برعهده دارند.

وی با اشاره به جامعه هدف میلیونی در بسیج دانشگاهی و سایر اقشار مانند بسیج دانش آموزی ابراز داشت: بسیج دانش آموزی نزدیک به ۱۴ میلیون جامعه هدف دارد. مسؤول فرهنگی ما ۲، ۳ میلیون جامعه هدف دارد و همین الآن که نگاه می‌کنیم، آن فرمایش حضرت امام(ع) محقق شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با تأکید بر امامت روحانیت برای سایر اقشار گفت: ما باید امامت بسیج دانشگا‌ه‌ها و سایر اقشار را داشته باشیم که الزامات خاصی را می‌طلبد و این بخشی از رسالت ماست و یک بخشی نیز مربوط به اساتید است.

وی افزود: بسیج اساتید و طلاب که از هم مجزا هستند و حاج آقای نبوی بسیج اساتید و در بسیج طلاب نیز جامعه هدفی چند ده هزار نفری تحت نظر حاج‌آقای امیرزاده است که توانسته کمتر از نیمی از آن‌ها را تحت پوشش قرار بدهد، وظیفه بسیج اساتید هدایت بسیج طلاب است که ما در تنها ۷، ۸ استان توانسته‌ایم آن را شکل بدهیم.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کی قرار است نقش امامت و راهبری بسیج اساتید و طلاب مشخص بشه؟؟
0
0