۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۶۹۲۰۳
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

حوزه علمیه به دنبال تربیت طلابی اثرگذار در جامعه است

حوزه علمیه به دنبال تربیت طلابی اثرگذار در جامعه است
لرستان - حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حوزه علمیه به دنبال تربیت طلابی اثرگذار در جامعه است، گفت: در این راستا باید طلاب برای تقویت سطح علمی و تبلیغ عملی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم حسینی، بعدازظهر امروز در برگزاری آنلاین همایش طلیعه حضور در جمع طلاب جدیدالورود استان گفت: انسان ها دو دسته اند اثرگذار یا اثر پذیرند و افراد اثرپذیر گاهی بر خانواده، اقوام، جامعه و گاهی بر جهان تأثیر می گذارند.

شهید سلیمانی جریان ساز بود 

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: شهید سلیمانی دامنه اثر گذاریش بر تمام جریان های مقاومت بود، لذا رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی جریان ساز بود. 

ضرورت الگوپذیری از حضرت زهرا

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ما به دنبال نسل طلایی و اثرگذار هستیم که دامنه اثر گذاریشان گسترده باشد، افزود: حضرت زهرا(س) در همه عرصه های زندگی اثر گذار بودند و ایشان تک سرباز ولی امر زمانشان بودند به طوری که امام عصر می فرمایند: برای من الگویی همچون حضرت زهرا سلام الله علیها است، باید از حضرت زهرا(س) الگو پذیری کنیم. 

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) در زمینه یاور و یار باوفایشان مالک اشتر فرمودند: نقشی که مالک برای من داشت مثل نقش من برای پیامبر(ص) بود. 

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: خداوند به ما و شما طلاب توفیق داده که در این مسیر گام برداریم، برای اثر بخشی و اثر گذاری فعال در مسیر ظهور ناگزیر باید با تقویت علمی و عملی به درجه ای از اثر گذاری برسیم که زمینه ساز ظهور باشیم./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات