۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۶۹۱۹۱
حجت الاسلام هدایتی تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری بیشتر از توان و ظرفیت بسیج در رفع مشکلات کشور

ضرورت بهره گیری بیشتر از توان و ظرفیت بسیج در رفع مشکلات کشور
مازندران - امام جمعه تنکابن، بسیج را مظهر عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه های مختلف معرفی و بر ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت بالای این نیروی انقلابی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام سید مهدی هدایتی، امام جمعه تنکابن امروز در رزمایش کمک مومنانه با تبریک هفته بسیج، این مجموعه مخلص، بصیر و مجاهد را نماد عزت و اقتدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی، ایمان و بصیرت کامل را ویژگی و شاخصه بسیجی دانست و افزود: بسیج در برابر همه ناملایمات ایستاده و با توجه به همه کمبودها و تحریم ها سست و خسته نشده است.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که بسیج هیچ گاه از مأموریت ها و وظایف مهم خود عقب نشینی نکرده است، بیان داشت: بسیج در همه عرصه های مهم انقلاب، پیشگام بوده و برای حفظ و تقویت انقلاب و نظام اسلامی از جان مایه گذاشته است.

حجت الاسلام هدایتی با بیان این که بسیج در حوادث و بلایای طبیعی همواره در کنار مردم بوده و برای کمک به اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه خوش درخشیده است، خاطرنشان کرد: مرور کارنامه بسیجی، سرشار از خدمت رسانی صادقانه و بی منت به کشور و ملت ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خدمات و مجاهدت های بسیج در محرومیت زدایی و زدودن چهره فقر از مناطق محروم و روستایی ماندگار شده است، تصریح کرد: باید این تلاش ها و مجاهدت های خاموش بیش از پیش برای مردم تبیین شود.

امام جمعه تنکابن با بیان این که بسیج همواره در خدمت انقلاب، نظام و همچنین مردم کشورمان بوده است، خاطرنشان کرد: خدمات بسیج در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدمات رسانی، محرومیت زدایی و همچنین اقتصادی موجب کاهش بسیاری از مشکلات کشور شده است.

حجت الاسلام هدایتی بر ضرورت بهره گیری بیشتر از توامندی بالای بسیج در جهت رفع مشکلات کشور تأکید کرد و گفت: متأسفانه آن طور که شایسته است از این ظرفیت و پتانسیل بالا در رفع مشکلات استفاده نمی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در جریان شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج برای کمک رسانی به مردم و همچنین مقابله با این ویروس خطرناک پیشگام بوده است، افزود: با گذشت بیش از ده ماه از شیوع این ویروس منحوس، اما همچنان خدمات رسانی بسیج در عرصه های مختلف ادامه دارد.

امام جمعه تنکابن با اشاره به تلاش های گسترده بسیج در طرح کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: با توجه به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در راستای کمک های مؤمنانه بسیجیان مجاهد در جهت رسیدگی به نیازمندان و محرومان جامعه تلاش های گسترده ای انجام دادند.

وی با بیان این که بسیج مظهر، عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه های منطقه ای و بین المللی است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ متعالی بسیج در بسیاری از نقاط مختلف جهان گسترده یافته و نهادینه شده است./950/پ310/ب1

ارسال نظرات