۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۶۹۲۷۸
دبیر ایالتی جماعت اسلامی پاکستان:

بن سلمان نوکر آمریکا و اسرائیل غاصب است

بن سلمان نوکر آمریکا و اسرائیل غاصب است
یکی از رهبران اهل سنت پاکستان در همایش اعضای جماعت اسلامی این کشور، گفت: بن سلمان دیگر خادم حرمین شریفین نیست نوکر امریکا و اسرائیل غاصب است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مشتاق احمد خان دبیر جماعت اسلامی در ایالت خیبر پختونخوا پاکستان و یکی از رهبران برجسته اهل سنت این کشور در همایش اعضای جماعت اسلامی که در منطقه بنو این کشور برگزار شد، برقراری روابط دوستانه عربستان سعودی با اسرائیل را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: بن سلمان دیگر خادم حرمین شریفین نیست و نوکر امریکا و اسرائیل است.

وی در سخنان خود با اشاره به این که خبرها حاکی از این است که عربستان سعودی و امارات متحده، پاکستان را برای برقراری ارتباط با اسرائیل تحت فشار قرار می دهند، ابراز داشت: پذیرفتن اسرائیل در حقیقت خیانت به جهان اسلام، مسجد الاقصی قبله نخست مسلمانان و مردم مظلوم مسلمان فلسطین است.

دبیر ایالتی جماعت اسلامی پاکستان سران پاکستان را نسبت به برقراری ارتباط با اسرائیل هشدار داد و افزود: مردم پاکستان همراه و حامی فلسطینیان اند، اگر خطایی از سران کشور سربزند مردم آنان را بازخواست خواهند کرد.

وی در آخر گفت: اگر محمد بن سلمان اسرائیل غاصب را به رسمیت بشناسد دیگر خادم حرمین شریفین نخواهد بود بلکه نوکر امریکا و اسرائیل خواهد شد./988/

ارسال نظرات