۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۶۹۲۸۸
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

عده‌ای خواب مذاکره با غرب و آمریکا را می‌بینند

عده‌ای خواب مذاکره با غرب و آمریکا را می‌بینند
اصفهان - ساداتی نژاد گفت: هنوز هم یک عده ای عاشق مذاکره و عاشق غرب و آمریکا هستند و شب‌ها خواب مذاکره با غرب و آمریکا را می‌بینند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد در نشست خبری با اشاره به اینکه در گام نخست انقلاب جوانان مورد غفلت قرار گرفته اند، گفت: درگام دوم انقلاب به منابع انسانی جوان کشور تأکید شده است.

وی افزود: امروز برای ایجاد اقتصاد پویا و ایجاد ثروت و اشتغال پایدار نگاه ویژه به جوانان و علم و فناوری و تکنولوژی‌های نوین است، چرا که اشتغال فزاینده در توجه جوانان و گذر فعالت‌های سنتی و رویکرد به حوزه تکنولوژی نوین و افزایش افزوده بالای آن است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ابراز امیدواری کرد با روی کارآمدن یک دولت جوان و انقلابی و میدان دادن به جوانان جهادی، بیانه گام دوم انقلاب محقق شود.

ساداتی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه با تغییر رؤسای جمهور در آمریکا هیچ تغییری در سیاست‌های استکباری و سلطه جویانه آمریکا انجام نمی‌شود، اظهار داشت: هنوز هم یک عده‌ عاشق مذاکره و عاشق غرب و آمریکا هستند و شب‌ها خواب مذاکره با غرب و آمریکا را می‌بینند.

وی ادامه داد: این عده تصور می‌کنند همه مسائل و مشکلات با مذاکره با آمریکا حل و فصل می‌شود و با وجود اینکه چندین بار سرشان به سنگ خورده است، اما باز هم مسیر مذاکره را تکرار می‌کنند.

به گفته وی برای این عده دنیای غرب و آمریکا در هر صورتی جذابیت دارد و آمدن بایدن برایشان مانند تابیدن دوباره آفتابی است که آن‌ها را بار دیگر احیا کرده است.

ساداتی نژاد گفت: این عده تصورشان این است که باب مذاکرده می‌تواند نجات بخش کشور باشد و برای همین با آمدن بایدن از خواب بیدار شده و از لانه‌های خود خارج شده و به تحرک و جنب و جوش افتاده اند و برای مذاکره امیدوار شده اند.

وی ادامه داد: به نظر من با آمدن بایدن هیچ اتفاق تازه‌ای رخ نخواهد داد و تجربه برجام نشان داده آمریکایی‌ها به هیچ عنوان به هیچ عهدی پایبند نبوده و نیستند و فقط از فرصت‌ها برای رسیدن به اهداف خودشان استفاده می‌کنند و بالاترین ضربه را در قالب این فرصت‌ها به کشور‌های جویای استقلال و پیشرفت می‌زنند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: برجام و تفکر برجامی و برجامیان برای ملت ایران به اندازه کافی شناخته شده اند و غیر ممکن است ملت ایران به طناب پوسیده برجام تکیه کنند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات