۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۵۰۷۰۱
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

چرخه تولید کشور با تلاش و همت کارگران در حرکت است

چرخه تولید کشور با تلاش و همت کارگران در حرکت است
ساداتی نژاد با اشاره به اینکه چرخه تولید کشور با تلاش و همت کارگران در حرکت است، گفت: کارگران نجیب ترین، دلسوز‌ترین و توانمندترین اقشار جامعه هستند.
سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک هفته کارگر، گفت: کارگران نقش مهمی در جامعه دارند و چرخه تولید کشور با تلاش و همت کارگران در حرکت است.

وی با بیان اینکه کارگران نقش فعال و پیشرو در حوزه تولید منطقه صنعتی کاشان دارند، افزود: تولید کنندگان و کارفرمایان بومی و غیر بومی کاشان و آران و بیدگل اذعان دارند کارگران نجیب ترین، دلسوز‌ترین و توانمندترین اقشار جامعه هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابراز کرد: مسؤولان وزارت رفاه، تولید کنندگان و کارفرمایان شهرک‌های صنعتی کاشان و آران و بیدگل شرایط رفاهی و خدماتی بهتری را برای کارگران فراهم کنند.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه شهرستان کاشان و آران با داشتن شهرک‌های صنعتی زیاد به عنوان یک منطقه کارگری مطرح است که نیاز به خدمات رفاهی کارگری دارد ابراز امیدواری کرد: با همت تولیدکنندگان که از خیرین شهرستان هستند و بسیاری از زیرساخت‌های کاشان و آران و بیدگل را فراهم کرده اند با مساعدت دولت فضا‌های رفاهی و خدماتی را برای قشر زحمت کش کارگر و پیشرو جامعه فراهم کنند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات