۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۴۵۶۴۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد؛

کمک یکصد میلیارد ریالی خیران کاشان و آران و بیدگل به بخش بهداشت و درمان

کمک یکصد میلیارد ریالی خیران کاشان و آران و بیدگل به بخش بهداشت و درمان
ساداتی نژاد از کمک یکصد میلیارد ریالی خیران کاشان و آران و بیدگل برای کمک به بیماران کرونا؛ راه اندازی بیمارستان و تهیه امکانات و خرید تجهیرات بیمارستانی خبر داد.
سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تقدیر و تجلیل از کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا و خیرین سلامت در منطقه کاشان گفت: امروز همه ما در جنگ و نبرد با دشمن نامرئی ویروسی به نام کرونا قرار داریم.

وی افزود: امتیاز و برتری ما بر این دشمن منحوس این است که راه مبارزه با این ویروس نامرئی را که سلاحی به نام دستکش و ماسک و رعایت نظافت فردی و بهداشت عمومی است را می‌دانیم و این امتیاز بزرگی برای مقابله با آن ویروس نامرئی کرونا است.

ساداتی نژاد شلوغ بودن خیابان‌ها و معابر شهری را از صحنه های ناخوشایند مبارزه با کرونا در کاشان دانست و از شهروندان کاشانی درخواست کرد در خانه بمانند و برای تهیه مایحتاج ضروری یک نفر از اعضای خانواده را مامور خرید هفتگی خانواده کنند تا از تردد‌های غیر ضروری جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه براساس آخرین آمار مسؤولان حوزه بهداشت و سلامت و دانشگاه علوم پزشکی چشم انداز منطقه کاشان چشم انداز روشنی نیست عنوان کرد: مسؤولان شهرستان برای کنترل ویروس کرونا در منطقه کاشان تمامی ورودی و خروجی شهرستان را کنترل و هیچ مهمانی را نخواهند پذیرفت و اجازه ورود به هیچ خودرویی به غیر از خودرو‌های پلاک منطقه کاشان نخواهند داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: منطقه کاشان برای مبارزه با ویروس کرونا آینده و روز‌های حساسی را درپیش رو دارد و برای عبور از آن نیاز به همیاری و همکاری و همراهی همه شهروندان است.

وی با تأکید بر اینکه آمار‌ها نشان دهنده روند صعودی شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان است از شهروندان درخواست کرد قرنطینه خانگی را رها نکنند و همچنان در خانه بمانند.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه کاشان و آران و بیدگل در این ایام با برگزاری جشن گلریزان خیران شاهد صحنه‌های دیدنی و ایثار و از خود گذشتی است عنوان کرد: خیران شهرستان کاشان و آران و بیدگل بیش از یکصد میلیارد ریال برای کمک به بیماران کرونا، راه اندازی بیمارستان، تهیه امکانات و خرید تجهیرات بیمارستانی کمک کردند.

وی افزود: در حوزه تامین بسته‌های بهداشتی نیز قرارگاه‌های مردمی برای مبارزه با کرونا ایجاد شده است و نزدیک به یکصد هیات مذهبی، کارخانجات، مراکز صنعتی، بانکها، مؤسسات خیریه، طلاب و بسیج تلاش جانانه و شبانه روزی دارند و تا کنون ۴۵ هزار بسته بهداشتی بین آحاد مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه توزیع شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه آمار‌ها نشان دهنده روند صعودی شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان است از شهروندان درخواست کرد قرنطینه خانگی را رها نکنند و همچنان در خانه بمانند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات